Vsi so še kako ponosni na svoje Harleyje, a o nekaterih stvareh na glas raje ne bodo govorili.
Harley-Davidson je več kot le motor, je neke vrste simbol. Nekoč simbol upora, danes simbol avtoritete. Svoj čas simbol svobode, danes simbol moči.
Lastniki Harleyjev vedo, kaj hočejo in za nič na svetu ne zamenjajo edinstvene izkušnje v sedlu divje ameriške legende. A obstajajo nekateri vidiki lastništva, ki jih bodo pred prijatelji raje zamolčali.
Tu je namreč tudi manj glamurozna plat Harleyjev.
Visoki stroški vzdrževanja
Motocikli Harley-Davidson so med najdražjimi rabljenimi motorji za vzdrževanje. Povprečni letni stroški vzdrževanja teh koles namreč zlahka presežejo 1.500 evrov, zaradi česar ni dovolj, da imate na računu dovolj denarja le za nakup.
Pravi strošek namreč po navedbah platforme Hotcars pride šele z vzdrževanjem.
So precej težji od drugih dvokolesnikov na cestah
Kar se tiče skupne teže, so motorji Harley-Davidson pogosto občutno težji od svojih »motorističnih konkurentov«.
Na primer, Harley-Davidson CVO Road Glide Limited tehta več 430 kilogramov, kar je skoraj dvakrat več od teže nekaterih drugih priljubljenih modelov, kot je recimo BMW F 850 GS.
Prekomerna teža lahko predstavlja izziv za voznika, zlasti pri manevriranju in nadzoru nad motorjem.
Izziv za upravljanje
Izkušeni vozniki bodo v vožnji z njimi neizmerno uživali, tistim manj izkušenim pa lahko Harley povzroči nemalo težav. Daleč najmanj zadovoljni pa bodo sopotniki, saj vožnja z nekaterimi modeli Harley-Davidson ni tako udobna, kot bi pričakovali.
Brez uporabe nekaterih dodatkov (recimo naslona za potnika) bo lahko daljša vožnja presneto nelagodna in neudobna.
Vozne lastnosti
Ko gre za vodljivost, so motocikli Harley-Davidson pogosto deležni kritik, da niso tako okretni in agilni kot njihova konkurenca.
Po besedah Hotcars je to kompromis, ki so ga v ameriškem podjetju bili prisiljeni sprejeti, če so želeli ohraniti robusten videz motorja in njegovo klasično zasnovo.
Nezaželen zvok
Značilno brnenje Harleyjev je eden izmed razlogov, zakaj je lastnikom tako pri srcu. A precej nadležen zvok ni dobro sprejet povsod. Povprečna tovarniška raven decibelov teh motorjev znaša 75 dB, kar se po številnih standardih lahko že šteje za glasno.
Oblasti tako ob vsakoletnih srečanjih Harleyjev rade okrepijo nadzor in merjenje zvoka, kar marsikaterega lastnika Harleyja udari po žepu.
Preberite še: Incidenti med polnjenjem električnih vozil, nekatere polnilnice naj bi varovala celo policija
BONUS VIDEO: Drift, reli in tovorna zver v enem? To je novi Raptor!
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji