Skoraj kot avtodom
Je že dovolj zrel za večino voznikov?
Z razumom nima kaj dosti skupnega
Tekoče nizanje zavojev mu najbolj leži, vozni programi znajo zaostriti delovanje sistemov in podvozja.
Defender je postal uglajen gospod (a še vedno tudi lovec)
Naslovna
Elektrika tudi za največjega Citroena
Njegova oblika sicer zahteva nekaj privajanja, s svojo pojavo dokazuje, da je drugačen. V vseh pogledih.
Proti dizlom se ne bori z elektriko pač pa samo z bencinom
Črno-siva barvna kombinacija se ji v realnosti poda veliko bolj kot na papirju.
Kupejevska, prepoznavna, skoraj agresivna podoba novega Juka obeta.
Križanec ali kabriolet? To je sedaj vprašanje
Tako se pa stvari lotevajo pri Mazdi
Motorni 'downsizing' mu niti pod razno ne diši
Poznamo takšne in drugačne hibride. Ta Dacia je drugačna
Vozne lastnosti te Impreze so še vedno ena od primerjalnih prednosti, posebej še zato, ker je podvozje še vedno prilagodljivo.
Priključni hibrid je s svojimi sistemskimi 165 kW moči tudi najmočnejša verzija. Seveda pa tak pogon in menjalnik prinašata s seboj tudi nekaj kompromisov ...
Še vedno uspešen kot dizel
Hibridni pogonski sklop obljublja predvsem zelo spodobno moč.
Še vedno postavlja  merila?
Najbolj prepričljiva je prožnost v spodnjem in srdnjem območju delovanja 1,2-litrskega motorčka.