Test: BMW X7 M60i xDrive - Šprinter z nahrbtnikom
Avantgarden, odštekan in udoben: to je pravi francoski avtomobil
Test: Audi Q8 e-tron 55 quattro - Ime (še zdaleč) ne pove vsega
<p>Kup pametne nadzorne elektronike varuje potnike. Ampak tudi tu se zdi, da so pri učinkovitosti šli kak korak predaleč, in varnostni angel varuh izjemno striktno in hitro reagira na vse, kar se mu ne zdi povsem logično.</p>
Test: Citroën Ami - Korak naprej, korak nazaj
<p>Kljub štirim letom na grbi še vedno deluje dovolj sveže.</p>
Test: Mercedes-Benz EQE 350 4MATIC - Prepoznavne lastnosti v neprepoznavni podobi
Prišel je konec: Ultime je zadnji Renault R. S.
<p>Med zavojise znajde dovolj dobro, morda ne tako virtuozno, kot kak njegov bolj žlahten sorodnik, ampak povsem dovolj.</p>
<p>Oblikovni slog kljub dimenzijskemu prirastku na srečo (ali žalost) ne pritegne toliko pogledov, kot bi od takšne limuzine pričakoval.</p>
Kako uspešno so se z elektrifikacijo spopadli v svetu dostavnikov?
Je BMW M2 postal … predober?!
MG4 Luxury - Zakaj bi sploh izbrali kaj drugega?
Novemu Amaroku smo zadali pravi terenski preizkus – z dirko proti gorskemu kolesu!
Brezkompromisno družinski, v slogu
‘Zlobno zeleni’ Ford Focus zdaj s paketom za dirkališča – kakšne so izboljšave?
Mercedes-Benz B 200d AMG Line - začetek konca
<p>Z vizualnimi dodatki M avto deluje športno, svoje pa k impozantni podobi doda še čudovita modra barva Portimao. Hiba paketa M je podvozje, ki je za tak avto enostavno pretrdo.</p>
<p>Dvolitrski TDI v kombinaciji z gosto razporejenimi prestavami 7-stopenjske DSG-avtomatike vselej zagotavlja dovolj navora tudi za vleko prikolice, če vam to kaj pomeni, seveda.</p>
Audijev tehnološki pionir zdaj še bolj izstopa, vendar na nepričakovan način!
BMW serije 7 je novo merilo avtomobilskega prestiža in ekscesov – poglejte si tehnološke igračke, s katerimi navdušuje