Ne, ne gre za 300-'konjsko', štirikolesno gnano pošast, kakršne ponavadi označujemo, ko pred ime zapišemo 'super'.
Gre pa za posebno serijo Qashqaija s kamero, ki omogoča 360-stopinjski pogled v okolico avta. Pričakovali bi sicer, da bo takšen dodatek pač le del serijske ali doplačilne opreme, a so se pri Nissanu odločili, da iz njega naredijo posebno serijo. Pri nas ima oznako 360, v Nemčiji, na primer, pa N-Connecta. Izbira imena je pač vprašanje, kaj kupcem na določenem trgu pomeni več in kaj jim bo lažje predstaviti, in pri nas je to očitno 360-stopinjski pogled okoli avtomobila, ne pa na primer povezljivost in funkcije infozabavnega sistema Nissan Connect ali varnostni elementi paketa varnostnih tehnologij. Ime in način komunikacije sta različna, vsebina je enaka. Kakšna je, smo napol že povedali. Štiri kamere, ki pokrivajo območje okoli avtomobila, znajo priti prav pri parkiranju in manevriranju, ko je prostora malo, okoli avta pa vogali in robniki, ki ga zlahka poškodujejo. Sedempalčni za dotik občutljivi zaslon omogoča upravljanje infozabavnega sistema, ki premore tudi možnost sprejema digitalnega radia in navigacijo z Googlovimi vsebinami. Seveda tak Qashqai premore sistem za zaščito pred naletom, za opozarjanje na nenameravano zapustitev voznega pasu, prepoznava prometne znake, sam preklaplja med zasenčenimi in dolgimi žarometi ... 1,6-litrski turbobencinec je s svojimi 163 'konji' najzmogljivejši med Qashqaijevimi motorji, a seveda ne zna biti tako varčen kot dizli. 6,8 litra na našem normnem krogu vseeno ni številka, ki bi bila previsoka, sploh glede na zmogljivosti in vozno udobje, ki ga ponuja – škoda le, da si ga ni moč omisliti s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom – a potem takšen Qashqai seveda ne bi stal 28 tisočakov kot testni Qashqai.
Dušan Lukič foto: Saša Kapetanovič
Cena osnovnega modela: | 26.600 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 26.600 € |
Moč: | 120 kW (163 KM) |
Obvezno zavarovanje: | 572 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.426 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.618 cm3 – največja moč 120 kW (163 KM) pri 5.600/min – največji navor 240 Nm pri 2.000-4.000/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/55 R 18 V (Yokohama W Drive) |
Zmogljivost: | največja hitrost 200 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,9 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,8 l/100 km, izpust CO2 138 g/km |
Mase: | prazno vozilo 1.365 kg – dovoljena skupna masa 1.885 kg |
Zunanje mere: | dolžina 4.377 mm – širina 1.806 mm – višina 1.590 mm – medosna razdalja 2.646 mm |
Notranje mere: | prtljažnik 401–1.569 l – posoda za gorivo 55 l |