Jaz ga. To je dinamična igra, ki ne prispeva le h kondiciji, ampak neguje tudi igralčevo eksplozivnost in družabnost. Za igranje potrebujete teniški lopar, trpežnega soigralca, rezervirano uro na peščeni podlagi in ne nazadnje avtomobil, ki vas pripelje do igrišča.
Za to pa je kot naročen Peugeot 206 1.6 Roland Garros. Zakaj, sprašujete? Zato, ker je že karoserija odeta v temno zeleno barvo, na bokih pa se bohotita znački z napisom Roland Garros. Zato, ker se belo usnje, v katero so oblečeni sedeži, sklada s tradicionalnimi belimi kratkimi hlačami in majčko, ki jih ponavadi nosijo igralci. Pa tudi zato, ker vas bo klimatska naprava rešila neznosne vročine, ki tako rada pripeka na igrišče v sredini poletja. Le da pri tem velja pravilo, da ni pametno pretiravati!
Počutje je bilo v tem avtomobilu zelo domače, saj v osnovi povsem enak avtomobil krasi našo supertestno floto. 1, 6-litrski štirivaljnik, ki poskrbi za poskočnih 90 KM pri 5500 vrtljajih, je povsem dorasel tudi polno naloženemu avtomobilu, seveda pa dovoljuje tudi več poguma pri hitrem prehitevanju.
Menjalnik je hiter in natančen, vodljivost avtomobila je med boljšimi v svojem razredu. Bistvo tega avtomobila pa je bogata oprema.
Z oznako Roland Garros dobite dve varnostni blazini, samodejno klimatsko napravo, brisalca za dež, ki delujeta s tipalom, električno nastavljivi in ogrevani vzvratni ogledali, električno pomični šipi, radio z možnostjo poslušanja zgoščenk, daljinsko osrednjo ključavnico, aluminijasta platišča in prednji meglenki. K vsemu temu sodi še "steklena" streha, skozi katero je mogoče opazovati nebo.
Zanimivo je, da ponuja Peugeot za povsem enako ceno najbolj luksuzno opremljeni 206, katerega test pravkar prebirate, in najbolj športen 206 z oznako S16. Torej lahko izbirate med udobjem usnjenih sedežev, opazovanjem zvezd in uživanju v udobju ali pa med športnostjo oprijetih sedežev, rohnenjem poskočnejšega motorja in trdoto športnejšega podvozja. Dve različici istega modela, namenjeni povsem drugačnim voznikom.
Za 206 Roland Garros velja, da je napisan na kožo voznikom, ki si tudi pri manjšem avtomobilu nočejo odpovedati prestižu. Saj veste, tenis je vedno veljal za aristokratski šport. In aristokrati so vedno radi poskrbeli zase. Tudi med vožnjo.
Aljoša Mrak
FOTO: Mateja Jordovič-Potočnik
Prodaja: | Peugeot Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 11.225,17 € |
Moč: | 65kW (90 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 11,7 s |
Največja hitrost: | 185 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 7,0l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni, nameščen spredaj prečno - vrtina in gib 78,5 × 82,0 mm - gibna prostornina 1587 cm3 - kompresija 10,2 : 1 - največja moč 65 kW (90 KM) pri 5600/min - srednja hitrost bata pri največji moči 15,3 m/s - specifična moč 40,9 kW/l (56,7 KM/l) - največji navor 135 Nm pri 3000/min - ročična gred v 5 ležajih - 1 odmična greda v glavi (veriga) - po 2 ventila na valj - glava iz lahke litine - elektronski večtočkovni vbrizg in vžig (Bosch MP 7.2) - tekočinsko hlajenje 6,2 l - motorno olje 3,2 l - akumulator 12V, 63 Ah - alternator 70 A - uravnavani katalizator |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednja kolesa - enokolutna suha sklopka - 5-stopenjski sinhronizirani menjalnik - prestavna razmerja I. 3,417; II. 1,950; III. 1,357; IV. 1,054; V. 0,854; vzvratna 3,580 - prestava v diferencialu 3,770 - platišča 5,5 J × 14 - gume 175/65 R14 82T M+S (Goodyear Ultra Grip 5), kotalni obseg 1,76 m - hitrost v V. prestavi pri 1000/min 32,8 km/h |
Zmogljivost: | največja hitrost 185 km/h - pospešek 0-100 km/h 11,7 s - poraba goriva (ECE) 9,4 / 5,6 / 7,0 l/100 km (neosvinčeni bencin OŠ 95) |
Voz in obese: | kombilimuzina - 5 vrat, 5 sedežev - samonosna karoserija - Cx = 0,33 - spredaj posamične obese, vzmetne noge, zadaj posamične obese, vzvojni drogovi, teleskopski blažilniki - dvokrožne zavore, spredaj kolutne (prisilno hlajene), zadaj bobnaste, servo, ABS, mehanska ročna zavora na zadnja kolesa (ročica med sedežema) - volan z zobato letvijo, servo, 3,2 zasuka med skrajnima točkama |
Mase: | prazno vozilo 1025 kg - dovoljena skupna masa 1525 kg - dovoljena masa prikolice z zavoro 1100 kg, brez zavore 420 kg - podatka o dovoljeni obremenitvi strehe ni |
Zunanje mere: | dolžina 3835 mm - širina 1652 mm - višina 1432 mm - medosna razdalja 2440 mm - kolotek spredaj 1435 mm - zadaj 1430 mm - najmanjša razdalja od tal 110 mm - rajdni krog m |
Notranje mere: | dolžina (od armaturne plošče do zadnjega naslonjala) 1560 mm - širina (komolci) spredaj 1380 mm, zadaj 1360 mm - višina nad sedežem spredaj 950 mm, zadaj 910 mm - vzdolžnica prednji sedež 820-1030 mm, zadnja klop 810-590 mm - dolžina sedalnega dela prednji sedež 500 mm, zadnja klop 460 mm - premer volanskega obroča 370 mm - posoda za gorivo 50 l |
Prtljažnik: | normno 245-1130 l |
T = 6 °C - p = 1008 mbar - rel. vl. = 45 % | |
Pospešek 0-100km: | 11,7s |
---|---|
1000m z mesta: | 34,0s ( 151km/h) |
Največja hitrost: | 187km/h (V.) |
Najmanjša poraba: | 6,1l/100km |
poraba na testu: | 8,3 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 51,2m |
Trušč pri 50km/h v 3. prestavi | 60dB |
Trušč pri 50km/h v 4. prestavi | 59dB |
Trušč pri 50km/h v 5 prestavi | 59dB |
-
Marsikdo bo dejal, da za ta denar dobiš že večji avtomobil. To je sicer res, ampak bogata oprema prispeva k bistveno boljšemu počutju med vožnjo. Tega pa, priznajte, se ne da meriti z metrom. Roland Garros ni le za igralce tenisa, ampak za vse, ki se radi udobno vozijo ne glede na skromne zunanje mere avtomobila.