Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

24 ur Le Mansa 2020 - Toyota še enkrat več na najvišjo stopničko
Formula 1, VN Toskane: Dirka, ki je ni hotelo biti konec
Formula 1, VN Italije: Nora dirka v Monzi postregla z nepričakovanim zmagovalcem
Formula 1 - Hamilton skoraj poravnal račune z Belgijo
i10 je eden redkih novih majhnih mestnih avtomobilov.
Karbonsko-keramični kolut, ki omogoča izjmene pojemnke ob minimalni teži in obrabi, je rezerviran za najzmogljivejša vozila.