Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Gume bodo same vedele ali so na asfaltu ali v blatu
Božični okraski: praznične lučke niso za v avtomobile
Kupujete rabljen avto? Z upoštevanje teh nasvetov bo vse skupaj lažje
Volkswagnovi avtomobili, ki jih ni bilo, a bi (najbrž) za dobrobit znamke morali biti
Tudi po četrt stoletja v ospredju španski temperament
Kako je v Rusiji končalo 20 Cybertruckov? Uporabljali naj bi jih tudi kot bojna vozila, ampak ...
Trenutek resnice za Evropo: kitajski avtomobilski proizvajalci nezadržno napredujejo
V nekaterih državah imajo tudi nenavadne in smešne prometne predpise
Koliko plač je potrebnih, da si nemški delavec kupi domači ponos, Golfa?
Je Teslin avtomobilski posel začel razpadati? Tako velik je zdrs na evropskih trgih
Kia pripravlja Tasmana na serijsko proizvodnjo
Okvara na avtocesti vam lahko povzroči visoke stroške
TEST: Volkswagen Passat 2.0 TDI R-Line – veter piha v novo smer
To so dostavniki, s katerimi bodo Kitajci prihodnje leto napadli Evropo
TEST: Mercedes-Benz Sprinter 317 CDI Furgon PRO– Zvezdni dolgoprogaš