Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Dvojni poraz Nemčije in kitajski BYD z zmagovalnim sponzorstvom Eura 2024
In kdo je glavni na kitajskem avtomobilskem trgu? Seveda Kitajci...
Avstrija je v avtomobilskem svetu pomebnejša kot se zdi
Pri znamki MG imajo poleg 100-letnice še en razlog za veselje
Kateri so najslabši in kateri najboljši? Zadnji preizkusni trki razkrivajo ...
Neprepoznaven - to je novi Ford Capri!
Drvi Tesla v prepad? To so dejstva, kaj pa rešitve?
Policijska akcija je "prizemljila" več kot 500 voznikov. Kaj je šlo narobe?
NOVO V SLOVENIJI: Dacia Duster – Še bo dvigal prah
Več centimetrov, več moči in daljši doseg
NOVO V SLOVENIJI: Hyundai Tucson – še več samozavesti
Prodajne številke so alarmantne. Kaj se dogaja s slovenskim avtomobilskim trgom?
Tega malčka bi prepoznali tudi brez znaka in številke
NOVO V SLOVENIJI:  Ford Explorer – pozdrav elektriki
Barvo za ta avtomobil so mešali neverjetnih sedem let