Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Temu ruskemu avtomobilskemu stvoru se smejijo celo Ukrajinci
Za vožnjo dostavnika bo potrebno še precej več, kot le vozniško dovoljenje ...
Avtomobilski mehurček in gumijasti medvedki ali kaj imajo skupnega avtomobili in bonboni
Ford Transit je legendarno ime med dostavniki. Ali bo nova generacija upravičila ime?
Šele pri toliko kilometrih so električni avtomobili čistejši od bencinskih in dizelskih
Prvi vpogled v novo generacijo Volkswagnovega Transporterja, ki ga je v Nemčiji že mogoče naročiti
Japonci bodo Rusom še bolj zagrenili avtomobilsko življenje
Fiatov logotip na rdečem avtomobilu od blizu.
Električno medvedko bodo izdelovali v Kragujevcu, je prepričan srbski predsednik. Italijanski sindikati: »Pande ne damo!«
Pol stoletja in nekaj dodatka vsestranskega in nesmrtnega dostavnika
Bo ta kitajski avtomobil izrinil evropske električne malčke?
Ameriška znamka v nemški lasti se počasi postavlja na kolesa, prvi avtomobili (šele) čez tri leta
Tretje dvojno zmagoslavje modrega ovala
Prva (resna) žrtev kitajske avtomobilistične industrije!
Test: Mazda2 e-Skyactiv G115 Homura Aka - Rdeči plamen