Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Ukradenega Land Roverja so našli kar 8000 kilometrov od "domovine". Ne boste verjeli, kje se je nahajal avto, ki je izginil v Londonu
Finale izbora Slovenski avto leta 2024
TEST: Mazda CX-60 e-Skyactiv D 254 Exclusive Line – Proti vsem pravilom (če sploh so)
Mikro avtomobili (še) niso mrtvi, prihaja še eden iz japonsko-španske naveze
TEST: MG HS Luxury 1.5 GDI - Vstop v visoko družbo
Električni avtomobili imajo nekaj tipičnih napak, preverite, kje se skrivajo
TEST: Ford Transit Custom Furgon 320 2.0 TDCi, 110 kW (150 KM) – Vztrajanje na vrhu
NOVO V SLOVENIJI: MG ZS Hybrid+ - Na novo spisana zgodba
Nekdanji prvak ne prepusti prestola, strmoglavljenje »električarjev«
Počasi bo tu čas zmrzali. Kako učinkovito zjutraj očistiti stekla?
Tako lahko poskrbite, da bo akumulator dalj časa »pri življenju«
Vsak četrti voznik si pnevmatike zamenja sam
Je tudi Panda iz Kragujevca žrtev koncernskih težav? Proizvodnja bi že morala teči, avtomobilov pa na cestah še ni
NOVO V SLOVENIJI: Citroen C3 - Elektrika (skoraj) za ceno bencina
Avtomobil ni kot telefon, vseeno pa je vredno razmisliti o naročnini