Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Kdaj bo evropski elektrošok ujel slovenski avtomobilski trg?
Renaultov »gospodar« je letošnji vladar med dostavniki
Pijani voznik prijavil vožnjo v napačno smer, ne da bi vedel, da je to prav on
Kdaj in kako se je začela kitajska avtomobilska industrija? To je bil njihov prvi proizvajalec
TEST: Forthing T5 Evo 1.5 TGDI – Pripravljenost na zrelostni izpit
TEST: Hyundai i10 1.0 T-GDI N-Line – Športnost v majhni dozi
Berlingo prihaja tak, kot bi, po mnenju vseh, moral biti
Veste kaj je to zračna oziroma leteča rja? Vsekakor ni tako nedolžna, kot izgleda na prvi pogled
Po zadnjih incidentih se poraja vprašanje, ali je potovanje z Jadrolinijo še varno? To je pregled nesreč hrvaške družbe
NOVO V SLOVENIJI: Hyundai Ioniq 5 N – Ko tudi elektroskeptiki obmolknejo
Po dopustih je potrebno z avta odstraniti to nadlogo. Pomaga pa lahko, verjeli ali ne, brivska pena!
To je duet, ki bo spremenil podobo in postavil nove standarde znamke Volvo
Komu je bolj vroče: potnikom v avtomobilih s klasičnimi motorji ali z električnim pogonom?
TEST: Mazda MX-5 G184 Homura - Vsake zabave, tudi dobre, je enkrat konec
Ministrica prvošolčkom:  odrasle za ušesa, če bodo kršili prometne predpise