Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

BMW je prenovil in okrepil svoj srednji razred - razlike med 'brati' postale večje
BMW ConnectedRide Smartglass - novost, ki prihaja iz letalstva
Shoei Neotec 3 - z dvojno homologacijo in dodelanim dizajnom
Popolnoma novi KTM Duke 125 in 390 - pri KTM-u pravijo ''No Bullshit''
BMW K1600 GTL - serija 7 na dveh kolesih
Royal Enfield  - tehnološki preskok kot mu še nismo bili priča.
Test: Honda CB750 Hornet - Sršen ponovno bode
BMW - sistem za zaviranje v sili kmalu na motociklu
Ducati Monster 30 Anniversary - jubilejna serija ne bo zelo velika, bo pa zares posebna!
Rabljen avto, sedemsedežniki: 5 + 2 = vse, kar potrebujete
Izza balance (in volana) o 'gužvah' - oziroma o strokovnjakih za en 'd...'!
<p>Dvolitrski TDI v kombinaciji z gosto razporejenimi prestavami 7-stopenjske DSG-avtomatike vselej zagotavlja dovolj navora tudi za vleko prikolice, če vam to kaj pomeni, seveda.</p>
Jubilejna Yamaha R1 GYTR PRO - zakaj je najverjetneje ne boste imeli?
Triumph Tiger 900 Rally Aragon Edition
Test: Moto Guzzi Mandello - Točka preloma