V prvi vrsti je to – verjeli ali ne – avtomobilska zveza AŠ 2005. To, da potrebujejo za seštevanje točk po posamezni dirki več dni, običajno pa tudi kakšen mesec, le priča o tem, da jim je to – odveč.
Pa jim ne bi smelo biti, saj je državno prvenstvo bit njihovega delovanja. Od kadrovsko osiromašene zveze nihče ne pričakuje, da bi po dirki pošiljala celo kakšno novinarsko obvestilo o trenutnem dogajanju, čeprav je vsak ponedeljek zjutraj moja elektronska pošta zasuta s sporočili o različnih pokalih in tujih prvenstvih. Vendar točke sproti sešteti in jih objaviti na svoji spletni strani – saj ni tako težko, kajne?
Aha, že slišim iz trte izvit odgovor, da je to zaradi tega, ker rezultati še niso dokončni, nekateri pravijo temu uradni. Hvala bogu tehnična komisija še pogleda kakšno sumljivo tehnično zadevo (čeprav bi jih morala več in večkrat, a to je že druga zgodba), zato protest, priziv ali drugo pravno sredstvo enega ali več dirkačev ne sme biti izgovor za zanemarjanje državnega prvenstva. Organizator dirke in AŠ 2005 naj vsak na svoji strani napišejo, katere zadeve so problematične in kdaj se pričakuje razrešitev, in to je to. Molk in skrivnosti namreč povečujejo škodoželjne govorice, ki državnemu prvenstvu in njihovim udeležencem prav nič ne koristijo. Prej škodijo.
Zato apel funkcionarjem AŠ 2005: ko boste začeli spoštljivo skrbeti za DP (čeprav slišim, da zelo pomagajo organizatorjem in vrhunsko poskrbijo za slavnostno podelitev ob koncu sezone), bo tudi naslov državnega ali pokalnega prvaka nekaj veljal. Do takrat sem pa mnenja, da veliko več pomeni zmaga na posamezni dirki kot pa naslov prvaka. Žal.
FOTO: Uroš Modlic
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?