"Za ustvarjanje novega učinka ni potrebno zamenjati samih materialov, temveč lahko enostavno vzamemo obstoječe materiale in jih predstavimo na drugačen način, " pravi Hiroki Nakajima, glavni inženir pri Toyoti iQ.
Tu bi lahko na dolgo in široko premlevali v kakšni povezavi sta avtomobil in učinek. Po eni razlagi ne gre za učinek, ampak za neke vrsto nalogo. Učinek avtomobila naj ne bi bil možen. Naloga avtomobila je, da nam omogoča premagovanje daljših poti. Slovar slovenskega knjižnega jezika pravi, da je učinek pojav, ki nastane zaradi učinkovanja česa na kaj. Učinek je tudi posledica nekega dela. Tu je podan primer gospodarskega učinka.
Moje mnenje je, da vloga avtomobila ni le v izpolnjevanju nalog, ampak lahko kup pločevine tudi učinkuje, oziroma je učinek nečesa drugega. Drugače zastavljena tehnika (učinkoviteje, z enakimi materiali! ) in učinek je v primeru male Toyote drugačen, jasen: trije odrasli potniki v avtomobilu, ki je dolg manj kot tri metre. Učinek Toyotinih inženirjev je presenetljivo prostoren malček. Postranski učinki? Nasmeh na obrazu, ko ga je potrebno parkirati in veselje ob ugodni porabi goriva. Še učinkov? Manj prometnih zastojev, več parkirnega prostora . .
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?