Eko C-Max

7. 12. 2011
Deli
Eko C-Max

Kilometri se na "našem" C-Maxu pridno nabirajo, prevozili smo jih že več kot dva tisoč - in tudi poraba se je ustalila.

Ker je doslej vsaj devet desetin teh kilometrov Ford C-Max nabral po mestu in na avtocesti (pa še v zimske gume je obut), je seveda jasno, da se njegov EcoBoost motor pač ne more zadovoljiti le z nekaj kapljicami bencina na 100 prevoženih kilometrov - poraba se je zasidrala okoli osmih litrov in pol.

Da bi bila ob drugačni mešanici cest tudi poraba nižja, dokazuje potovalni računalnik. Ford EcoMode je sistem, ki na njem poleg same porabe prikazuje tudi to, kako varčen je v resnici voznik. S petlistno rožo (več listov je zelenih, boljši je rezultat) namreč vozniku kaže, ali uporablja pravilne prestave (torej najnižje, pri katerih motor še zdravo diha), kako dobro predvideva dogajanja v prometu (da se izogne zaviranjem v zadnjem hipu in s pravočasnim odvzemanjem plina niža porabo) in kako hiter je (počasnejša vožnja seveda pomeni nižjo porabo).

In naš rezultat? Seveda je viden na sliki. Najboljša rezultata pri prestavljanju in predvidevanju ter najslabši pri hitrosti. Slednje je seveda posledica veliko avtocestnih kilometrov - če bi mešanica vsebovala več regionalnih cest, bi bil tu rezultat boljši, poraba pa seveda nižja.

 

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"