Formula Ford

29. 3. 2007
Deli
Formula Ford

Ne, nimam v mislih formule Ford kot vstopnega enosedežnega dirkalnika v svet resnega dirkanja – naslov kolumne aludira na formulo slovenskega Forda, natančneje zastopnika te znamke pri nas, podjetja Summit Motors Ljubljana, za resen pristop v svet avtošporta. In, verjeli ali ne, prav v slovenski avtošport!

Morda je na prvi pogled videti samoumevno in popolnoma logično, da aktualni svetovni reli prvaki in na splošno izjemno športna blagovna znamka pridejo v avtošport na lokalni ravni. A pot do uresničitve 'samoumevnega' je včasih lahko dolga, predolga in zelo naporna.

Moje prvo sodelovanje s Fordom seže dobrih 12 let nazaj, ko sem od podpori enega izmed lokalnih prodajalcev odpeljal nekaj krožnih dirk z Escortom Cosworth skupine N+. Potem me je dirkalna pot vodila k nekaterim drugim znamkam, ko pa je lani prvič zagrmel za mojim hrbtom Fordov osemvaljnik V (ki je sicer temeljito predelan v Angliji), sem si kot prednostno nalogo zadal, da k enemu izmed največjih dirkalnih projektov pritegnem tudi slovenskega zastopnika, podjetje Summit Motors.

Še lani je bilo to 'misija nemogoče', s prihodom g. Davida Juriča na mesto direktorja pa sem začel z večjim optimizmom gledati na morebitno sodelovanje. Prijetno presenečen, skorajda šokiran, sem bil po najinem prvem (in edinem) sestanku. Njegovo stališče je bilo preprosto in nedvoumno: prvič, moja ponudba za poslovno sodelovanje se mora ujemati s splošnimi marketinškimi usmeritvami podjetja (ciljne skupine, doseg, pogostost itd.), in drugič, stroški sodelovanja morajo biti ekonomsko opravičeni. Kratko in jasno! Izhodišče, ki mu ne moreš oporekati!

Ta znak bo v 2025 obogatel: njegovo življenje se bo korenito spremenilo

Na natančnost in odločnost g. Juriča, s katerima je tudi v izjemno kratkem času povrnil ugled blagovni znamki Ford v Sloveniji, sem odgovoril na enak način in s ponosom lahko povem, da bo od letošnje sezone modri Fordov logotip krasil mojo formulo!

Vladimir Stankovič, DD (Dirkačev Dnevnik)

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"