Zdi se, da nas je koronavirus popolnoma razorožil. Pojavljajo se sicer različna mnenja in vprašanja, a težko je biti v tem trenutku zares pameten. Morda so sprejeti ukrepi prestrogi, zagotovi pa so sprejeti zato, da pripomorejo k izboljšanju zdravstvenega položaja, da se razume.
Glede gospodarske škode pa je stvar malo bolj zakomplicirana. Stoji praktično večina industrije, delajo le tisti, ki pač morajo, da ljudje živimo, če že svet stoji. Seveda ni pravično, a tako pač je. Tudi za praznike, novo leto in podobne prijetne dneve nekateri pridno delajo. Če kdaj, si zdaj v tem trenutku še posebej zaslužijo pohvalo, priznanje, spodbudo. Ti ljudje se ne sprašujejo, zakaj jaz, sami so si izbrali to službo in jo vestno opravljajo. Da, predvsem zdravstveni delavci, različne dobrodelne organizacije in posamezniki. Njihov doprinos je izjemen, pravzaprav neizmerljiv. Zato, če se le da, jim pomagajmo. Tudi na način, da zaradi nas ne bodo imeli še več dela.
Vzor so lahko tudi nekatere avtomobilske znamke. Proizvodnja avtomobilov stoji in čeprav bo škoda velika kot še nikoli doslej, so marsikatere prevzele humanitarno delo - izdelujejo, kar pač lahko, in pomagajo. Čeprav so same prizadete.
Menim, da se vse dobro enkrat povrne, in prepričan sem, da se bo pobrala tudi avtomobilska industrija. Tudi mi novinarji, ki smo nekakšni zunanji sodelavci, smo trenutno prizadeti, težko bo preživeti, dela ni, navsezadnje pa so nam prepovedali tisto, kar imamo najraje - vožnjo z avtomobilom. A brez skrbi, pomembnega tekmeca v prihodnosti nam je uspelo preskusiti še pred virusom, nekaj avtomobilov, ki nam jih v tujini na prvih vožnjah ni več uspelo preskusiti, pa smo vseeno na kratko opisali. Tudi zato, ker so že znane slovenske cene, posledično pa držimo pesti, da bo po ponesrečeni pomladi toliko pestrejše in zanimivejše poletje. Tudi izza volanskega obroča!
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del