Ideja Sama Čedeta in Draga Božiča, da v središče Ljubljane pripeljejo bleščečo dirkalno tehniko, se celo meni, ki po definiciji ne maram nobenih salonov (še posebej avtomobilskih! ), zdi izvrstna. Dirkači prepogosto pozabljamo, da naši dirkalniki niso le športni pripomočki, temveč so tudi atraktivni oglasni panoji – privlačna paša za oči ljubiteljev dirkanja in 'tehnofrikov'.
Ljubljanski MotorSport Salon bo lep uvod v dirkalno sezono, priložnost, da svoje dirkalnike v soju bleščečih luči predstavimo poslovnim partnerjem in tistim, ki bodo to šele postali.
A avtošport je veliko več kot le dirkalniki! Čede in Božič, oba izkušena dirkača, se tega dobro zavedata in sta v program Salona vključila tudi organizatorje avtošportnih prireditev, podporno industrijo in celo medijske hiše. Za zabavo obiskovalcev bodo priskrbeli simulatorje vožnje in pripeljali nekdanjega F1 dirkača Karla Wendlingerja, ki bo predstavil novo avtošportno panogo Sport Drift.
Žal bo MotorSport Salon trajal le dva dni (od 20. do 22. marca), kar se mi zdi odločno premalo. Moji napovedi, da organizatorji lahko pričakujejo vsaj 20.000 gledalcev, še posebej ni verjel Drago Božič. Padla je stava, še vedno pa verjamem, da moja napoved ni neuresničljiva, če bodo le poskrbeli za zadostno promocijo dogodka.
Na področju promocije bom tudi sam poskusil pomagati po najboljših močeh, a trenutna situacija, v kateri je VAMA Formula 3000 Team, mi pušča zelo malo časa za to.
V iztekajoči se zimi smo opravili ogromno delo. Popolnoma smo reorganizirali moštvo, pridobili nekaj novih in izjemno pomembnih poslovnih partnerjev, velike spremembe bodo tudi na področju dirkalne tehnike. Čeprav vraževernost žali moj intelekt, si ta trenutek še ne 'upam' pisati o novih pridobitvah (ki bodo predstavljene, močno upam, že na MotorSport Salonu).
Vem pa, da bom letos dirkal v rdeče-belo-rumenem dirkalniku (s kar nekaj modrimi vložki), in vem, da bodo prve fotografije objavljene v Avto magazinu. Vsekakor pa sem najbolj vesel tega, da me do začetka sezone (ki bo znova v avstrijskem Rechbergu) ločijo le še tri kolumne.
Kako prijetna je v tej deževni marčevski noči misel na vse tiste adrenalinske občutke, ki me bodo preplavili, ko bom trdno pripet v kokpitu čakal na prvi start, ko bom po hrbtu čutil božanje 530 'konjev' in ko bom vohal . . No, zdaj pa me je res odneslo malo predaleč. Do prve dirke je še prekleto veliko noči in čaka me še prekleto veliko dela. A kot sem rekel – kolumna za kolumno in počasi bomo dočakali start sezone.
Vsekakor se najprej vidimo na ljubljanskem GR-u.
P. S.: Kaže, da mi bo letos končno uspelo spraviti Aljošo Mraka za volan formule 3000. Upam staviti, da bodo njegove reakcije in besede (ko bo prišel k sebi, kar sicer lahko traja kar nekaj časa) potrdile vse tisto, o čemer pišem in pripovedujem z nekoliko pretirano mero čustvenosti. Lahko tudi stavimo, da mu ne bo uspelo speljati iz prve.
Vladimir Stankovič DD (dirkačev dnevnik)
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"