Skozi vsakdanje vihranje si težko predstavljamo, kako hitro beži čas mimo nas. Številne je na to spomnil 3. september, ko so se nekateri malčki prvič usedli v šolske klopi, spet drugi iščejo oporne točke kje drugje. Za nas je ena od pomembnejših unikaten dogodek, ki že desetletja poteka na severu Danske.
Seveda, prihaja tako imenovani Tannistest, kjer žiranti za evropski avto leta na enem mestu preizkusimo skoraj vse ali pa vsaj večino kandidatov. Letos se bo dogodek zgodil celo nekoliko prej, kot je bilo to do zdaj v navadi, a se vremenske razmere spreminjajo tudi na severu Evrope.
Tako bomo motorje avtomobilov letos zagnali že 22. septembra. V skoraj tednu dni bomo preizkusili številne avtomobile z različnimi motorji in različnih karoserijskih oblik. Trenutno (konec avgusta) je potrjena prisotnost 27 novincev, ki se bodo potegovali za naziv evropski avto leta 2019.
O kandidatih, tako za finalni izbor kot poznejšega zmagovalca, je seveda še prezgodaj govoriti, zanimivo pa je, da letos le tri avtomobilske znamke (Audi, BMW in Mercedes-Benz) prispevajo kar 18 kandidatov. Žal se srebrni še niso odločili, v kakšnem številu se bodo (če sploh) skupinskega testiranja udeležili. Težava je seveda v tem, da je prestižni in posledično precej dražji avtomobil na določenih evropskih trgih nesprejemljivo dražji (med njimi je z visokozmogljivimi avtomobili tudi Slovenija), kar ga pri upoštevanju ustreznosti trgu in predvsem ekonomske ustreznosti takoj stane visoke uvrstitve.
V žiriji se sicer borimo, da je na prvem mestu avtomobil, in ne le cenovna politika, pa tudi sicer je meril za izbiro pravega precej več. No, govori pa dražjim avtomobilom v prid vsaj eno dejstvo – da so precej bolje opremljeni, tudi s tehnologijami zadnjega časa. Mednje lahko štejemo prihajajoče pogone, predvsem električnega. Zaradi nekaterih zamud se letos še ne bo zgodil popolni prelom, a bodo že prihodnje leto najpomembnejše avtomobilske znamke udarile z vsemi topovi, beri številnimi električnimi modeli. Je torej letos še zadnji čas, da zmaga klasično gnani avtomobil?
Čeprav, ko stavimo na dejavnik presenečenja, Jaguarjev električni I-Pace pri marsikom visoko kotira.
Mar to pomeni, da že prihaja električna doba?
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?