Pretekla zima je bila zame peklenska!
V VAMA Formula 3000 Teamu Slovenija se nismo posvečali le izboljšavam bolida formule 3000 – direktor in lastnik moštva g. Valter Povšič je prisluhnil mojim željam (ter hrepenenju) po krožnih dirkah in mi prižgal zeleno luč za nakup dirkalnika, s katerim se bom podal na pisto. Mislim, da mi ni treba posebej poudarjati, kako sem bil po dolgih štirih letih abstinence od kroga vesel te odločitve.
Veselje, ki bo doseglo vrhunec 20. aprila na Nürburgringu, pa se je kmalu skrilo pod kopico obveznosti. Bilo je treba izbrati ustrezen bolid, reorganizirati celotno moštvo, poskrbeti za zahtevno logistiko . . Seveda, najprej sem razmišljal o formuli, številke in izračuni pa so pokazali, da mora biti prostornina motorja še vedno manjša od dveh litrov. Želja, da bi bil drugi moštveni dirkalnik tudi širše uporaben, pa je vse moči pri iskanju dirkalnika usmerila v dvosedežne športne prototipe, neke vrste formule s pokritimi kolesi.
In to je to! Bolid, ki bo v svojem, dvolitrskem razredu konkurenčen na krožnih dirkah, in bolid, ki je uporaben za različne promocijske vožnje poslovnih in komercialnih partnerjev ter za promocijo akcije za večjo varnost v prometu, ki se imenuje Trenutek resnice (kot ste verjetno uganili iz prejšnje kolumne) in ki jo bomo organizirali z najeminentnejšimi slovenskimi strokovnjaki.
Ergo, prototip Radical SR3 Supersport je več kot tri tedne v Sloveniji in je že oblečen v moštvene barve! Gre za angleški izdelek, ki iz štirivaljnega 1, 5-litrskega motorja iztisne 252 KM in je ob svoji teži, manjši od 500 kg, baje hudičevo hiter!
Seveda ne morem mimo kadrovskih pridobitev: vodja projekta Prototip 2008 v okviru moštva VAMA Formula 3000 Team je izkušeni g. Janez Heimer, ki bo skrbel za delo z dvosedežnimi dirkalniki, veliko podporo pa nam nudi tudi g. Darko Dubarič, ki nam bo pomagal ne le po športni plati, temveč tudi poslovni – je namreč eden izmed pomembnejših poslovnih partnerjev moštva.
V moštvu smo odprli vrata tudi mladim in perspektivnim voznikom, ki jim bodo na voljo naše znanje in izkušnje. Tako bo na šestih dirkah odprtega prvenstva Avstrije za volanom našega bolida nastopil tudi Andraž Hribar, ki je v preteklih letih nabiral izkušnje v državnem prvenstvu za volanom Renaulta Clia.
A ne mislite, da sem s to kolumno izčrpal vsa presenečenja! Nekaj sem jih pa le pustil v rokavu. Namignem naj vam samo tole: Radical SR3 bo vozil vsaj na dveh dirkah domačega gorskega prvenstva.
P. S.: Seveda, moja prioriteta so še vedno vrhunska formula 3000 in gorske dirke. Če mislite, da ne morem zmagati v Ilirski Bistrici, se hudičevo motite!
Vladimir Stankovič DD (dirkačev dnevnik)
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji