Še dobro, da se v Sloveniji neumnosti na visoki ravni dogajajo neprenehoma. Potem prometne namreč ne izstopajo preveč.
Zadnja neumnost je seveda zapora severne obvoznice pred odprtjem športnega parka Stožice. Da je mogoče, da prometni inšpektor (in to poleg vsega še glavni) zapove zaprtje celotne severne obvoznice za tovornjake, je najmanj komično. Komično zato, ker bi človek sicer nekako razumel prepoved prometa tovornjakov po prekladnih konstrukcijah na obvoznici in ob njej (torej po nadvozih), nikakor pa ni razumljiva prepoved vožnje po sami obvoznici.
Možnosti so le štiri (če se kdo spomni še kakšne, naj mi, prosim, sporoči): glavni prometni inšpektor Jurij Kos je ali poklicno nesposoben, ali neumen, ali popolnoma brez hrbtenice, ali pa podkupljen. Ta del zgodbe je seveda tragičen, tako kot je tragično tudi dejstvo, da taisti prometni inšpektor za promet ne zapre cest po industrijski coni Rudnik, ki so zaradi posedanj skoraj neprevozne, v vsakem primeru pa izjemno nevarne ne le za voznike in vozila, temveč celo za pešce. Očitno nikoli ne zavije z obvoznice.
Tragikomična je tudi zgodba o vožnji odličnosti, dodatnem usposabljanju, ki ga bo po opravljenem izpitu moral opraviti vsak mlad voznik. Komično je to, da se najdejo tisti, ki se jim to zdi nepotrebno in ki pri vsem skupaj gledajo le na denar (no, ja, pravzaprav so smešni oni), ob tem pa ne pomislijo na tragični del zgodbe, prometne nesreče mladih, ki jih bo na ta način mogoče preprečiti.
P. S.: Zapis o označevanju del na cesti je naletel na precej oster odziv DARS-a. Več o tem, kaj menijo o njem, pa tudi o tem, zakaj se (spet) motijo, pa naslednjič …
Dušan Lukič, odgovorni urednik
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?