»Bilo je neizogibno …« Tako se začne roman Ljubezen v času kolere nobelovca Gabriela Garcie Marqueza. Če kolero zamenjam z aktualnim koronavirusom in Florentinovo ljubezen do Fermine s svojo ljubeznijo do avtov, se z lahkoto prepoznam v trpljenju, ko Florentino preživlja dneve v osami, čakajoč na priložnost, da svojo ljubezen izpove Fermini.
Tako smo tudi avtomobilisti čez noč ostali brez vsebine. Razen dnevnih novic o zapiranju tovarn in finančnih poročil o katastrofalnih izgubah smo vsi tisti, ki smo odvisni od avtomobilskih vsebin, hipoma ostali brez goriva. A na srečo smo pri Avto magazinu imeli svojo 'kantico' s petimi litri. Tako smo prvi v Sloveniji na test prevzeli osmo generacijo Golfa, ki nam je služil kot super izhodišče, da pripravimo odlično revijo. Zato boste na naslednjih straneh, poleg velikega testa nove Osmice, prebrali vse, kar morate vedeti o tej avtomobilski ikoni.
Da je vse skupaj še bolj pristno, je kronološki pregled pripravil naš Tomaž Porekar, ki ni le vozil vse generacije, temveč je bil celo osebno prisoten pri rojstvu Golfa, ko je ta še nosil projektno oznako model 411. Nekaj strani naprej pa boste našli test še enega avta, ki je na našo srečo 'obtičal' v karanteni našega uredništva. Ker pa je težko, da bo obtičal kje drugje, smo ga (še pravočasno, pred odlokom o omejenem gibanju med občinami) zapeljali na brezpotja, kjer je poziral, zato da bi nastale izvrstne fotografije.
Ne smem pa pozabiti omeniti, da smo pripravili tudi Avtomagazinov special, ki vas tokrat popelje po poti uspeha podjetja Akrapovič, pa še ogromno druge motoristične vsebine ter še marsikaj, kar vam bo krajšalo čas v osami. Tudi na medmrežje vas moram usmeriti. Tam dnevno objavljamo vse novosti, ki jih kljub tem težkim časom ponudi avtomobilska industrija, poleg vsega pa se vsak teden zakopljemo v naš največji arhiv avtomobilskih testov v Sloveniji in vam pripravimo obširen pregled najboljših testov v različnih zgodovinskih obdobjih. Skratka, tako kot radi pohvalimo hitre in odločne ukrepe za zajezitev te virusne nadloge, tako bom tudi pohvalil odziv celotne ekipe Avto magazina, ki ji je v tem zahtevnem obdobju uspelo pripraviti enega najboljših Avto magazinov.
Kako naprej? Če bi bilo vse odvisno od nas, bi vam že zdaj zagotovil, da bo prihodnji Avto magazin še boljši od tega, ki ga držite v rokah. A v tej krizi nismo sami in smo odvisni drug od drugega. Enako je tudi z nemškimi proizvajalci avtomobilov, ki po uspešnih in hitrih ukrepih že vidijo možnosti za ponovno odprtje tovarn v Evropi, vendar so vseeno odvisni od razmer, v katerih so njihovi dobavitelji in podizvajalci. Sčasoma bodo tudi drugi iskali načine, kako kljub omejitvam voditi posel vsaj na tej ravni, da krizo prebrodijo. In ko bodo avtomobilske znamke dojele, da ni pomemben zgolj poziv kupcem, da pridejo v salone, temveč tudi splošno zavedanje, da še vedno plavajo nad površjem in da znamka posveča pozornost tudi razvoju, inovacijam in ugledu, takrat bomo tudi avtomobilski poročevalci imeli dovolj vsebine za vas, bralce. Do takrat pa ostanite zdravi.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del