Lahko napišem, da je bila letošnja dirka v Ilirski Bistrici samo še ena izmed mojih 186 dirk, in dodam, da nisem čutil nobenih pritiskov ter da nisem bil obremenjen z rezultatom. A nič od tega ne bom potrdil, ker bi bila vse skupaj debela laž.
Popolnoma bom iskren ter bom priznal, da so se vsi pritiski (mediji, sponzorji, gledalci, prijatelji, znanci itd.) ter visoke osebne ambicije (želel sem na priti na stopničke! ) skrili nekje globoko v želodcu in prišli na plan že pred prvim sobotnim treningom. Ta konec tedna, ta dirka, ta vrhunec sezone je trenutek, da dam vse od sebe, da pokažem sebi in drugim, kaj zmorem med najboljšimi dirkači v Evropi! In mislim, da mi je uspelo!
Sicer pa, če že morate vedeti, s šestim mestom nisem popolnoma zadovoljen. Da se mi stopničke odmikajo, sem prvič začutil, ko sem na drugem (zadnjem) sobotnem treningu obstal sredi proge. Majhna napaka na prestavni ročici me je stala dragocenega treninga, saj nova, daljša proga gotovo spada med najbolj ‘vozniške’ v evropskem (in avstrijskem) prvenstvu. Hitrim odsekom sledijo tehnično zahtevni, po skupini 180-stopinjskih ovinkov pa smo dirkači znova pred izjemno zahtevno ciljno kombinacijo. Vse to zahteva maksimalno koncentracijo, natančnost in ne nazadnje pogum.
Iztisniti iz sebe in dirkalnika še zadnji atom moči pa v Ilirski Bistrici ni težko. Čudovita publika, vrhunska organizacija in na splošno enkratno vzdušje so stalnica, zaradi katere se s takšnim veseljem vračamo na Primorsko vsak zadnji (peklenski) julijski konec tedna. Ekipa Mira Gardelina je svoj evropski krst uspešno prestala in ni dvoma - v prihodnje nas čaka še veliko dirk najvišjega ranga.
Po prespani noči, ko so se prvi vtisi nekoliko polegli, pa sem le ugotovil, da je šesto mesto v takšni konkurenci vrhunski rezultat – in velika spodbuda. Natanko vem, kako naprej, proti najvišji stopnički. In samo vprašanje časa je, kdaj se bom povzpel nanjo tudi v Ilirski Bistrici!
P. S.: Summit motors mi je tokrat, kot se spodobi za najprestižnejšo dirko sezone, zagotovil vrhunski avto za trening: Forda Focusa ST. 2, 5-litrski motor ob pomoči turbopuhala pošilja na prednja kolesa 226 KM, popolni užitek pa zagotavljajo še odlično podvozje in neutrudljive zavore. Adrenalinska oranžna pošast je tako hitra, da bi bila tudi na dirki uvrščena precej visoko. Žal sem moral ta avto po dirki vrniti.
Vladimir Stankovič DD (dirkačev dnevnik)