"Nisem zagovornik elektrifikacije avtomobilske industrije, saj me električni avtomobili enostavno niso prepričali."
Slovenski podjetnik Joc Pečečnik je eden redkih Slovencev, ki se naokrog prevažajo v slogu – v epitomu razkošja, Rolls-Royceu.
A v poletnih mesecih slednji ostane lepo parkiran, medtem ko njegov lastnik raje poprime za krmilo svoje barke.
S katerim prevoznim sredstvom se najpogosteje prevažate naokrog?
Z avtomobilom in barko. Z obema skorajda enako.
S katerim bi se želeli pogosteje, a vam to ne uspeva?
S kolesom, ki ga naravnost obožujem.
Kako bi opisali svoj odnos do jeklenih konjičkov? Vam predstavljajo le sredstvo za premagovanje razdalj ali v vožnji resnično uživate?
Kadar govorim o povsem običajnem avtomobilu, mi ta predstavlja predvsem sredstvo za prevoz, za premagovanje razdalj.
To pomeni, da mora biti predvsem praktično in udobno, saj sem pogosto na poti. Trenutno za te namene uporabljam Mercedes V.
Ko pa govorimo o avtomobilu kot izdelku, to pa je nekaj drugega. To je Rolls-Royce Wraith. To ni avto, to je »piece of art« (op. umetnina).
Torej je res, da dandanes še vozite Rolls-Roycea?
Seveda in vse do smrti ga bom. In to točno tega.
Česa o avtomobilih te znamke niste vedeli, vse dokler niste postali lastnik?
Predvsem to, da to res ni le avtomobil, temveč kot sem prej omenil – »piece of art« (op. umetnina).
Komu ga zaupate v servis? Predvidevam, da v Sloveniji uradnih serviserjev ni.
Takrat ga odpeljem na Rolls-Royce v Avstrijo ali v Monako.
Na katero vozilo v svoji garaži ste najbolj ponosni?
Prav nanj, na mojega RR Wraitha.
Imate morda kak sanjski avtomobil?
Seveda imam, Rolls-Royce Wraith. (smeh)
Kateri je bil vaš prvi avtomobil? Ste ga podedovali ali kupili z lastnim denarjem?
Ne bom ga pozabil, bil je Fiat 750. Fičko, z vrati, kot jih imajo avtomobili Rolls-Royce.
Letnik 1965, torej starejši od mene. Takrat sem ga kupil kar z gotovino, zanj sem odštel kakih 500 nemških mark.
Bi sicer pri avtomobilu znali kaj popraviti tudi sami?
Seveda, vsak, ki je imel svoj čas Fičota z letnico 1965, je moral po sili razmer, če ne drugače, postati mehanik.
Znam torej popraviti skoraj vse, zamenjati prirobnice, akumulator, »frgazar« itd. Je pa res, klime pa ni imel. (smeh)
Sodelavec mi je prišepnil, da ste v podjetju Elektronček svoj čas imeli Multivana V6, ki so ga občudovale vse manjše in večje podjetniške ribice. Koliko časa ste sicer sami sprejemali odločitve glede nakupov poslovnih avtomobilov?
Ja res je, svoj čas smo res imeli Multivana V6, in sicer v različici Buisness. Res je bil lep, ampak smo ga vseeno prodali.
Sedaj uporabljamo Mercedes V. Je pa res, da povečini avtomobile še dandanes izbiram jaz, to pa zato, da smo v stilu.
Kateri avtomobil ste si kupili, ko ste zaslužili prvi resni denar?
Da pomislim, BMW 325i.
Kaj menite o električnih avtomobilih?
Nisem zagovornik elektrifikacije avtomobilske industrije, saj me električni avtomobili enostavno niso prepričali. Ne verjamem, da je to prihodnost avtomobilizma.
So tudi okoljsko neprijazni, saj še ne znamo reciklirati baterij.
Pred časom ste svoj rojstni dan praznovali na Brionih, gostje pa so se imeli priložnost voziti tudi s Titovim Cadillacom. Ste ga preizkusili tudi sami? Kakšen je bil občutek?
Na žalost nisem, je pa res, da te že ob pogledu nanj prevzame nek ameriški duh. Vesel sem, ker je parkiran na Brionih in ker je nekoč pripadal Titu.
Preberite še: Pol milijona za skoraj 36 let starega Subaruja? O ja, ta je res vreden toliko!
BONUS VIDEO: Spoznajte Mercedesovo prestižno limuzino, oblikovano pod vodstvom slovenskega mojstra Roberta Lešnika
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem