Razlog za slabe rezultate ni slab motor ...
Po dvotedenskem premoru od zadnje dirke, ki je potekala v Sliverstoneu se dirkači karavane MotoGP vračajo v sedla svojih motociklov. Ta teden se bodo za zmago borili na avstrijskem dirkališču Red Bull Ring, ki je zadnja leta vsakokrat poskrbelo za razburljivo predstavo (prehitevanja v zadnjem zavoju ali pa nesreča, v kateri je Valentino Rossi leta 2020 le za las ušel smrti), zato je ozračje pred dirko že sedaj precej ogreto.
K dvigu temperature pa je pripomogel tudi obisk Marca Marqueza v paddocku. Hondin čudežni deček je sicer s 14. mestom in 60 osvojenimi točkami najbolje uvrščen dirkač moštva v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo, kljub temu, da je izpustil večji del letošnje sezone. Ob njegovi odsotnosti se namreč zdi, da je Honda v precej izgubljenem položaju, saj tako slabe sezone Japonci niso imeli že leta, olje na ogenj pa je sedaj prilil še Španec sam.
Že dlje časa namreč velja prepričanje, da je Hondin, v osnovi že precej zastarel motocikel pisan na kožo Marquezu in da je le on z njim pravzaprav sposoben zmagovati, kar Stephan Bradl in Pol Espargaro s skupaj le 33 osvojenimi točkami zgolj potrjujeta.
Očitno pa se z motociklom ne razume več niti Marquez, ki je nanj zadnjič sedel na dirki za Veliko nagrado Italije v Mugellu, ko je bil 12. Kot je pojasnil na tiskovni konferenci pred dirko za Veliko nagrado Avstrije namreč nikakor ni mogel najti pravih nastavitev. A bolj kot motocikel so ga zmotili odnosi in komunikacija v ekipi.
Preberite še: Uradno: Ženeva tudi letos brez salona! Se bo sploh še kdaj vrnil v Švico?
„Največja težava, ki jo vidim ni v motociklu, je v projektu, na področju koordinacije vseh informacij v ekipi. Menim, da je usklajenost na tem področju v tem trenutku ključna. Informacije morajo v obe smeri potekati na vseh področjih. Če smo vsi na istem bregu in so ljudje motivirani, potem bomo našli izhod iz trenutne situacije. Kot dirkač bom naredil vse kar je v moji moči, cilj pa je, da najdemo razumevanje za sezono 2023,“ je dejal Marquez.
Ob tem je dodal, da ekipa sicer je dejavna, a da deluje na drugačen način kot evropska moštva, vseeno pa bo potrebno spremeniti organizacijo, pristop. Hkrati bo potrebno več postoriti v tovarni in šele nato na dirkališču loviti točke, potrebne za osvojitev naslova svetovnega prvaka. Kdaj se bo Marqez vrnil v karavano zaenkrat ni znano, tako Honda kot dirkač sam pa zagotavljajo, da rehabilitacija poteka dobro.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del