Po drugi etapi relija Puščavski izziv, ki je istočasno služila kot prvi del maratona, Toni Mulec s svojim nastopom še ni tako zadovoljen, kot bi si želel. Samokritično ocenjuje, da še ni ujel pravega ritma, čeprav so mu sipine že dosti bolj domače, po drugi strani pa z optimizmom zre v prihodnje tri dni, saj je v drugi polovici današnje etape le ujel hitrost, ki ga bi ga približala stopničkam.
Dvodnevne maratonske etape zahtevajo taktično vožnjo prvi dan – kako uspešni so bili tekmovalci pri varčevanju z motociklom, se dejansko pokaže šele naslednji dan. Sipine teoretično niso izziv za pnevmatike, je pa zato v pesku treba varčevati s sklopko. Po vrnitvi v bivak so imeli tekmovalci le pol ure časa za delo na motociklih, ki bodo danes prenočili v parc fermeju.
»Priznam, da sem kar malo utrujen. Včerajšnji dan mi je pobral precej energije, današnji pa tudi ni bil manj naporen. Moje telo se počasi prilagaja na hudo vročino, kakšne še nisem doživel na tekmah, a to ni in ne more biti izgovor, da še nisem povsem ujel ritma. Sipine v Emiratih so del Prazne četrti, s katero smo se že borili na Dakarju, je pa ta del nekoliko drugačen. Sipine niso tako odrezane, pesek je trši in zatorej so tudi hitrosti dosti večje. Zavedam se torej, da 250 km sipin pri veliki hitrost pomeni nešteto priložnosti za napako, jaz pa bi dirko rad končal v enem kosu.«
»In ker vem, da marsikoga v domovini skrbi tudi to, ali dovolj jem, naj vse pomirim z informacijo, da je na dirki Puščavski izziv hrana več kot odlična. Zadovoljen sem tako s kvaliteto kot kvantiteto - vsi, ki me poznajo, vedo, da pri meni šteje oboje. Bivak je neprimerno manjši kot na Dakarju, zato pa je atmosfera bolj prijetna in sproščena. Spal sem kot dojenček, dokler me ni zbudil mojster s prižganim motorjem – sosed se je meni nič tebi nič odločil, da si bo privoščil spanec na klimi, izpuh pa naravnost v moj šotor. Vstal sem, odprl vrata njegovega avtomobila in lastnoročno ugasnil motor.«
»Kar se same jutrišnje etape tiče, nas ponovno čaka dobrih 250 km sipin do zadnje kaplje bencina, saj so že napovedali, da bo jutri velika poraba, cono za natankanje pa je organizator postavil šele na km 150. Upam, da moj motor ne bo zatajil kot prvi dan in da bom našel pravo mero med taktiko in hitrostjo. Sicer sem danes na motor lepo pazil, sklopka je b.p., zato je načrt za jutri jasen: nadoknaditi nekaj časa in etapo speljati v dobrem ritmu. Ni predaje!«
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"