Ste včasih brez dobre ideje, kam se odpeljati na izlet z motorjem, saj ste v Sloveniji prevozili že vse ceste? Predlagamo prav posebno turo, ki vas bo v dobrih dveh urah popeljala iz Kranjske Gore naravnost v visokogorje in nazaj. Pa nimamo v mislih Vršiča, ki niti ni najbolj primeren za motoriste zaradi tlakovane ceste na nekaterih ovinkih.
Na nedavni slovenski predstavitvi novega potovalnega enduro motocikla Moto Guzzi V85TT smo videli nasmejane obraze, ki so se vračali s krožne poti, ki je s startom in ciljem v Kranjski Gori v dolžino merila 130 kilometrov. Vse o novem Moto Guzziju V85TT si sicer lahko preberete v rubriki vozili smo.
Če ste iz osrednje Slovenije, se v našem mondenem smučarskem centru lahko ustavite na kavi, če pa se pripeljete od dlje, predlagamo postanek za kosilo v Skipass hotelu, kjer ponudijo kulinarične specialitete na najvišji ravni, ker je lastnik tudi motorist, pa vedno z veseljem sprejmejo na veliko parkirišče ob hotelu tudi motoriste.
Ko se enkrat okrepčate, jo naprej mahnete po glavni cesti proti Italiji. Po želji se lahko ustavite v Planici in si ogledate sodoben nordijski center, kjer tudi poleti trenirajo smučarji tekači na naravnem snegu.
Po prečkanju meje se držite smeri proti spodnji postaji gondole za Višarje, predvsem pa pazite, da ne zavijete na avtocesto proti Udinam. Po pol ure vožnje, ki postreže tako z ovinki kot nekaj bolj dinamičnimi odseki na hitri regionalki v Pontebbi, glejte za smerokaz Nassfeld pass oziroma za Mokrine. Takoj ko boste zapeljali na ozko, vijugasto cesto, se vam bo začelo smejati pod čelado, saj je asfalt soliden in dopušča živahno prelaganje motocikla iz ovinka v ovinek. Bodite pozorni, ko vas bo pot peljala skozi par predorov, saj so tudi v poletnih mesecih tla v predoru mokra, na robu cestišča pa je tudi veliko peska in umazanije. Torej, pozor, skozi tunele, ki peljejo na prelaz proti smučišču, vozite previdno in počasi!
Ko se boste prebili višje proti prelazu, ovinki postajajo hitrejši in bolj odprti. Svoj čar vožnji vtisne tudi fantastičen razgled na planine in svež gorski zrak. Na vrhu prelaza, natančneje na 1530 metrih nad morjem, se lahko ustavite na pavzi in sprehodite do smučišč. Lepo spominsko sliko pa boste naredili tudi ob jezeru, ki je tik ob cesti.
Zatem sledi dolg adrenalinski spust v Avstrijo na odlično vzdrževani cesti. Cesta na avstrijski strani je široka in dobro pregledna, zato ponuja prvovrstne motoristične užitke. Moto Guzzija V 85 TT smo tu preizkušali v idealnih razmerah, najprej smo preverili, kako dobro sta razporejena motorna moč in navor v prečnem V-dvovaljniku ter kako dobro deluje vzmetenje, ko kolesa zapeljejo prek lukenj v asfaltu. Na avstrijski strani pa je bil na vrsti preizkus športnega značaja in uglašenosti okvirja z motorjem in vzmetenjem. Edinstveni Moto Guzzi, ki je pravzaprav prvi retro potovalni enduro na trgu, se je izkazal z odliko in udobjem tudi za dva.
Ko se enkrat spustite z vijugaste ceste na hitro regionalko, zavijte desno proti Beljaku. Od tu se prepustite užitkom vožnje skozi dolge pregledne ovinke, vseeno pa ne pretiravajte, saj boste zagotovo naleteli na meritve hitrosti. Torej po pameti in po omejitvah skozi naselja. Tik pred Beljakom pa jo mahnite prek Korenskega sedla nazaj proti Sloveniji. Tu si lahko daste znova nekaj več duška, saj so ovinki odlični za nagibanje, kot posebnost pa bi izpostavili dva strma vzpona, kjer smo motoristi v primerjavi z avtomobilisti v neznanski prednosti, ko lahko uživamo v pospeševanju motocikla tudi v najbolj strme klance, ki se jih ne bi sramoval niti motokrosistični as Tim Gajser.
Ko na vrhu pridete nazaj v Slovenijo, se lahko v lahkotnem spustu pripeljete nazaj v Kranjsko Goro in s tem sklenete krog po tromeji v dolžini 130 kilometrov. Če kljub temu nimate dovolj višinske razlike in ovinkov, vam Kranjska Gora ponuja nova izhodišča v vse smeri za nov motoristični izlet.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"