Prav v teh mesecih so v kranjski Savi na trg poslali še tekmovalno enduro gumo, ki ustreza pravilniku FIM in je namenjena izključno uporabi na terenu. Na testno Husqvarno TE 310 i.e. smo tako nadeli par gum velikosti 90/90-21 in 120/90-18 v mehki izvedbi ES1
Čeprav ostrih skal v Istri ne manjka, se je odločitev za mehkejšo mešanico izkazala za pravo, saj je bilo večji del dobrih šest kilometrov dolge steze speljane po ilovnati podlagi, ponekod pa je bilo treba preplezati tudi kakšen kamnit odsek.
Ker hitrosti niso bile velike in ker kot hobi enduraš preprosto nisem bil dovolj telesno pripravljen, da bi med dirko Te 310 ‘žgal na polno’, je bila guma po uri in pol skoraj kot nova. Odlično se je obnesla na zemlji in v blatu, kjer preprosto ni bilo strmine, kjer bi bil oprijem najšibkejši člen. Tudi ko je bilo treba speljati sredi klanca ali pa na omejenem prostoru pridobiti dovolj hitrosti za strm vzpon, je bil oprijem vedno zelo dober.
Več dela z motociklom sem imel na strmem klancu, začinjenem s kamni in skalami, ki so bili povrhu vsega še mokri in mastni od hladilne tekočine in olja. A ko sem kasneje govoril z drugimi enduraši, so imeli na tem predelu težave prav vsi in moj ‘le’ en padec v šestih krogih se jim ni zdel tako tragičen. Pa tudi tlak sem imel bojda previsok, saj bi zadnjo gumo lahko spustil do pol bara, jaz pa sem jo napolnil na osem desetink. Vsi se učimo!
Tudi razvojniki v Savi, ki pa jim lahko čestitamo, da so že v prvem poskusu naredili dober izdelek, ki ga ponujajo za ugoden denar. In dejstvo, da lahko svojemu dvokolesniku privoščite copatke z napisom ‘made in Slovenia’, tudi nekaj šteje, ali ne?
Video: Husqvarna TE 310 i.e. na enduro dirki v Labinu.
Cena:
90/90-21: 71, 50 EUR
140/80-18: 94, 50 EUR
*Cena kompleta za člane moto kluba je 85 EUR.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?