Akrapovič in BMW širita sodelovanje tudi pri tem modelu. Kaj prinaša vrhunski izpušni sistem?

Akrapovič in BMW širita sodelovanje tudi pri tem modelu. Kaj prinaša vrhunski izpušni sistem? (foto: akrapovič)
akrapovič

Podjetje Akrapovič je ponudbo izpušnih sistemov za motocikle znamke BMW Motorrad razširilo s popolnoma novim izpušnim sistemom za najnovejši BMW R 1300 GS.

Novi izpušni sistem Slip-On Line (Titanium) je bil razvit izključno za motocikel BMW R 1300 GS na podlagi dolgoletnih izkušenj, ki jih je podjetje Akrapovič pridobilo z delom z BMW-jevimi modeli GS in njihovimi bokser motorji.

Prvi tovrstni izpušni sistem so v podjetju razvili za model BMW R 1150 GS z letnico 1999, od takrat pa so znanje sproti izpopolnjevali z izpuhi za nadaljnje serije BMW-jevega ikoničnega modela.

akrapovič


 
Izpušni sistem, ki omogoča dvojni pretok plinov, je izdelan iz lahkega titana, in vključuje ročno izdelano zadnjo kapo iz ogljikovih vlaken, kar prinaša 9,3-odstotni prihranek teže v primerjavi s serijskim. Zasnovan je tako, da izboljša zmogljivost motocikla in poskrbi za zadušen zvok, ki ima manjši vpliv na okolico, hkrati pa je še vedno globok in poln.

Astronavti z božičnim sporočilom poskrbeli za začudenje: Kdo vam je to dostavil?

Nova profilirana zunanja površina dušilca izboljša njegovo trdnost in vzdržljivost, podobo izpušnega sistema pa vizualno zaokroža Akrapovičev logo, vgraviran na dušilcu. Izpušni sistem bo na voljo tudi v črni barvi, kupci pa se lahko odločijo za tisto različico, ki se najbolje poda njihovemu motociklu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Akrapovič Exhaust System (@akrapovic)

Pomembna prednost novega izpušnega sistema Slip-On Line (Titanium) je večja zmogljivost, saj se z njim moč motorja poveča za 1,4 kW (1,9 KM) pri 7.600 v/min, navor pa za 4,5 Nm pri 2.300 v/min. Navedene vrednosti so bile zabeležene med zaporednim testiranjem motocikla BMW R 1300 GS, opremljenega z novim izpušnim sistemom, in istega motocikla, opremljenega s serijskim izpušnim sistemom, na Akrapovičevem hišnem dinamometru.

Izpušni sistem ima homologacijo ES/ECE in se namesti po načelu »vklopi in igraj« (plug and play), pri čemer dodatne nastavitve niso potrebne. Poleg tega se popolnoma prilega BMW-jevim stranskim kovčkom.

Preberite še: