BMW Motorrad je v letošnji sezoni debitiral s popolnoma prenovljenim R1300 GS-om, kot običajno pa bo tudi ta na voljo v prestižnejši, še bolj avanturistični različici Adventure.
Jasno, kot vselej do sedaj, bo tudi novi R1300 GS Adventure temeljil na standardnem modelu, ki je kot rečeno, z letošnjo sezono popolnoma nov. Poleg tehničnih sprememb, ki prinaša večjo delovno prostornino ter več moči in navora, je radikalno spremenjena tudi zunanja podoba.
No, še bolj radikalno je spremenjena podoba modela GS Adventure, ki v primerjavi s standardnim GS-om prinaša še več opreme in moderne tehnologije. Seveda na seznamu opreme, serijske ali pa doplačljive, ne manjka popolnoma nič. Tako bo odslej Aventure serijsko opremljen z polaktivnim vzmetenjem, brezstičnim ključem, senzorji tlaka v pnevmatikah, ogrevanimi ročkami, integralnim ABS Pro sistemom, , dodatnim kompletom žarometov, doplačati pa bo mogoče tudi za polaktivni tempomat, ki smo ga pri BMW-ju sicer že spoznali.
Za doplačilo bo na voljo tudi samodejni sistem za prilagajanje višine motocikla. Ta omogoča, da se motocikel ob zaustavitvi ali ko ga želite zajahati, spusti za 30 milimetrov in tako omogoča varnejši dotik noge s tlemi, oziroma lažje povzpenjanje na sicer relativno visok motocikel.
Advetnure bo v primerjavi s starejšim modelom R1250 GSA, ki se bo z letošnjim letom tudi upokojil, težji za en kilogram, njegova masa pa bo znašala 269 kilogramov (pripravljen za vožnjo). V primerjavi s standardnim modelom je razlike konkretnih 30 kilogramov, vendar pri tem velik del dodatne mase predstavlja gorivo v rezervoarju, ki sprejme 30 litrov (standardni model 19 litrov).
Priznati je potrebno, da je novi GSA na fotografijah zelo impresiven motocikel, zato se BMW-ju ni potrebno bati za dobre prodajne številke. Večje vprašanje je, kako bodo kupci sprejeli novost, ki jo BMW na serijskem motociklu za doplačilo ponuja prvič - avtomatski menjalnik (ASA). Ta opcija bo sicer kmalu na voljo tudi na standardnem modelu na katerega prihaja z modelnim letom 2025.
Prihod modela z avtomatskim menjalnikom, oziroma avtomatsko sklopko, ki bo omogočala tudi delovanje menjalnika v popolnoma avtomatskem načinu je BMW sicer napovedal šele pred kratkim, zato je tako hitra implementacija v serijski motocikel hkrati tudi največje presenečenje, ki ga prinaša novi GS Adventure.
Novi Adventure bo na voljo v treh barvah:
- Triple Black
- GS Trophy (standardna BMW-jeva rdeče-srebrna kombinacija)
- Option 719 Karakorum (srebrno-zelena kombinacija)
Kaj pa cena? Tudi ta je že znana, pri nas bo potrebno za osnovni model odšteti najmanj 22.500 evrov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del