Čeprav je Ducati DesertX več kot odličen motocikel za prave avanturiste, smo vedeli, da bo Ducati ponudil še bolj ekstremno različico. DesertX Rally se ne šali, z njim bodo tudi zelo zahtevni tereni mala malica.
Ducati DesertX Rally ima v primerjavi s standardnim modelom drugačno KYB vzemetenje. Sprednja vilica je debelejša, obe kolesi pa imata za 20-milimetrov daljši hod. Drugačna so tudi kolesa z Excelovimi obroči, ki zahtevajo uporabo zračnice. Dodan je tudi Ohlinsov amortizer krmila, stopalke za noge pa so masivnejše in izdelane iz enega kosa kovine. Motorna elektronika, ki vključuje tudi program Rally ostaja enaka kot na standardnem modelu.
Za model Rally so seveda rezervirali tudi posebno barvno kombinacijo, sprednji blatnik pa po vzoru pravih enduro in kros motociklov privzdignili visoko nad prvo kolo. Zaščita spodnjega dela motorja je izdelana iz karbonskih vlaken.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del