Medtem ko je svetovna javnost premiero novega malega Panigale-a pričakovala na jesenskem salonu v Milanu, je Ducati presenetil in tokrat svojo letošnjo najbolj vročo novost predstavil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Seveda je za to zagotovo zaslužen predvsem Audi, ki lastniško obvladuje Ducati.
Oblikovno je mali Panigale zelo podoben svojemu večjemu bratu, je pa tako kot je bilo opaziti že na vohunskih fotografijah, ki so pred dobrega pol meseca preplavile splet, opaziti kar nekaj razlik, ki nakazujejo, da je mali Panigale v osnovi vendarle malenkost manj žlahten.
Oblikovno sta si oba sicer zelo podobna, še najlažje je namreč opaziti drugačno zadnjo vilico. Motor je razumljivo nekoliko manj radodaren z močjo in navorom, a podatki kot so 148 konjev (109 Kilovatov) in 99 Nm navora za tovrsten motocikel vsekakor niso skromni. V osnovi agregat izvira iz serije SuperQuadro, ki so mu zmanjšali premer valjev in hode batov na 100mm x 57,2 mm. Zanimiv je tudi podatek o predvidenem rednem servisnem intervalu, ki naj bi trajal kar 24.000 kilometrov. Za tako športen motocikel vsekakor zelo dolgo.
Tako kot pri večjem bo tudi pri malem Panigale-u na voljo vsa napredna elektronika. Sistem proti zdrsu, nadzor trakcije, ride by wire, EBC, ABS in Ducatijev Quickshifter so samo del vse vgrajene tehnike. Za zaviranje so tudi tokrat angažirali specialista Brembo, nastavljivo vzmetenje pa prihaja iz Showe in Sachsa. Zagotovo bomo v kratkem videli tudi še bolj prestižne modele R.
MaT
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del