Med najbolj obiskanimi razstavnimi prostori na sejmu EICMA v Milanu je tradicionalno prostor koncerna Piaggio, za katerega lahko na nek način zapišem, da se prav tam krojijo prihodnost in trendi v svetu motociklov in skuterjev. Zato tam mrgoli tako novinarjev kot tudi industrijskih špijunov.
Čeprav je razumljivo, da je domači proizvajalec na domačem terenu deležen velike pozornosti pa ne smemo pozabiti na dejstvo, da se ravno iz Italije v svet odnese marsikatera novost. Na primer, ko so se pred tremi leti pri Apriliji odločili predstaviti premijski motocikel, ki z vidika prostornine motorja in zmogljovsti sodi v srednjo kategorijo (Aprilia RS 660), ni trajalo prav dolgo, da so nekaj podobnega v svojo ponudbo vključili tudi nekateri drugi proizvajalci. Podobno velja tudi za trikolesni skuter MP3, ter seveda marsikatero novost na področju tehnologije, ekologije in varnosti.
No, vlogo 'trendseterjev' za sezono 2022 so letos prevzele preostale Piaggiove znamke (Aprilia in Moto Guzzi), kar je ob dejstvu, da je celotna Piaggiova flota relativno sveža, lani prenovljen Beverly, predlani osvežena Vespa, lanska prenova linije MP3, pa so se odločili javnosti predstaviti zgolj dve električni novosti.
Električni Piaggio 1 bo kmalu v prodajnih salonih
Tako bo na trg končno prišel cenovno dostopni električni skuter Piaggio 1, ki je v prvi vrsti namenjen mladim in tudi tistim manj zahtevnim uporabnikom. Njegova posebnost je v tem, da je vodilno vlogo pri oblikovanju prevzela oblikovalka Feng Chen Wang, dobitnica številnih priznanj na področju industrijskega oblikovanja, sodelovala pa je tudi z modnimi giganti kot so Nike, Converse, UGG in Levi's. Če vam novi Piaggio 1 ni všeč, bo torej težava v vaših estetskih standardih. Vseeno pa zunanja podoba ni edino s čimer želi Piaggio pritegniti kupce. Poleg kakovostnega pogonskega sklopa, pri katerem je motor vgrajen v zadnjem kolesu, Piaggio 1 prinaša še nekaj prednosti v primerjavi s konkurenco. Je namreč edini električni skuter, ki ima pod sedežem poleg baterij tudi dovolj prostora za shranjevanje čelade in drugih drobnarij, hkrati pa je set baterij mogoče enostavno odstraniti, jih odnesti v stanovanje ali pisarno ter jih tam tudi relativno hitro napolniti.
Na voljo bosta dve različici, osnovna Piaggio 1 prihaja z največjo hitrostjo 45 km/h, 1,2 kW motorjem in dosegom do 55 kilometrov. Zmogljivejša različica Piaggio 1 Active pa bo z močnejšim 2 kW motorjem dosegla hitrost 60 km/h in imela tudi daljši 85-kilometrski domet.
Vespa Elettrica RED
Piaggio že od leta 2017, ko je predstavil model 946 RED (v letu 2020 pa tudi Primavero RED) aktivno sodeluje s fundacijo RED (ustanovitelja glasbenik Bono in Bobby Shriver), ki je doslej zbrala že skoraj milijardo dolarjev in pomagala več kot 220-milijonov ljudem. Piaggio svojo dobrodelno noto v tej zgodbi izkazuje tako, da od vsakega prodanega skuterja, del zaslužka donira omenjeni fundaciji. Letošnja novost je tako v rdečo obarvana električna Vespa, s katero ne boste pomagali samo pomoči potrebnim ljudem, pač pa poskrbeli tudi za čistejši zrak v vašem mestu.
Prihaja tudi še boljši MP3
Čeprav ga na salonu EICMA še niso pokazali, pa bo družina MP3 bogatejša še za enega, tokrat še bolj ekskluzivnega člana. Prihaja namreč MP3 530 Exclusive. O tem ali oznaka 530 ponazarja povečano delovno prostornino ali pa samo moč motorja trenutno še ni informacij, zagotovo pa bo v tej različici MP3 še bogatejši in opremljen z le zanj rezervirano dodatno opremo.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del