Yamaha je za sezono 2022 prenovila tudi oba svoja retro nakeda, trivaljnega XSR 900 in dvovaljnega XSR 700. Za sedemdesetimi so prišla osemdeseta in tako je tudi v seriji XSR.
O prenovljenem trivaljnem XSR 900, ki ga je Yamaha predstavila že pred salonom EICMA v Milanu smo že pisali, vse o tem zmogljivem retro motociklu pa si lahko preberete na tej povezavi.
Seveda pa v duhu prenov in priprav na sezono 2022 pri Yamahi niso pozabili tudi na za eno kategorijo manjšega, vendar vseeno zelo živahnega in zabavnega XSR 700. Po tem ko so izredno hvaljen dvovaljni motor uskladili s standardom Euro5 je v njem ostalo še 54 kW (73,4 konjev) moči, kar je le za malenkost manj kot pri predhodniku, navkljub temu pa so na račun optimizacije elektronike zmogljivosti ostale enake, hkrati pa se je znižala tudi poraba.
To pa ni edina dobra novica, saj je izboljšana tudi sprednja vilica, na 298 milmetrov premera pa so zrasli tudi prednji zavorni koluti. Vizualne spremembe tako kot pri večjem XSR sledijo trendom, ki so prevladovali v osemdesetih letih. To pomeni, da bo XSR 700 odslej opremljen z okrasnimi bočnimi pokrovi hladilnika, na njih pa so svoje mesto našli tudi LED smerokazi, s tem pa je XSR 700 postal v celoti razsvetljen s tehnologijo LED. Seveda niso pozabili na nov LCD zaslon, ki nima samo osveženih barv in grafik, pač pa je tudi višje pozicioniran.
Bolj kot sam dizajn pa novega XSR 700 z osemdesetimi leti povezujejo barve, za katere so oblikovalci navdih dobili pri priljubljenih modelih iz tistega časa, točneje dvotaktnem RD 350 LC. Na voljo bo tudi različica Tribute, ki se od osnovnega modela razlikuje po krmilu z dodatno prečko, bolj grobo profiliranimi gumami Pirelli, ravnem sedežu, gumijastih manšetah na prednjih vilicah in drugačnih stopalkah za noge. Barvna podoba modela Tribute bo spominjala na model XT 500 iz začetka 80-ih let.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del