EICMA 2023: Honda predstavila kvartet novih modelov

8. 11. 2023
Deli

Na salonu EICMA v Milanu je Honda predstavila linijo svojih modelov za sezono 2024. Poleg močno osvežene barvne palete pri praktično vseh modelih pa bodo v prodajne salone vsak čas zapeljali tudi štirje povsem novi oziroma temeljito revidirani modeli.

Honda CB1000 Hornet

Potem, ko se je Hornet vrnil v srednjo kategorijo je seveda prišel tudi čas, da se ta moderni športni roadster pojavi tudi v razredu 1.000-kubičnih motociklov. Osnova motocikla je seveda 4-valjni motor, ki izhaja iz modela CBR1000RR FIreblade in bo pri Hornetu razvil 110 kW (150 konjev) in več kot 100 Nm navora. Motor obdaja tudi povsem nov jekleni okvir, jasno pa je, da na motociklu ne manjka moderne tehnike in detajlov kot so 5-palčni TFT zaslon, dvojni LED žaromet, varnostni sistemi, povezljivost s pametnimi telefoni in podobno.

Zastavonoša družine Hornet bo na voljo v Grand Prix rdeči, Mat Iridium Metallic sivi in Pearl Glare beli barvi.

Honda CB500 Hornet

Družina modelov Hornet se zaključuje z modelom CB500 Hornet. Poganjal ga bo hišni 471-kubični dvovaljnik s 35 kW in 43 Nm, s čimer bo seveda predstavljal vrh dovoljenega za voznike A2 katergorije. Zunanja podoba jasno sledi preostalima dvema večjima Hornetoma od ostalih modelov iz Hondinega pollitrskega razreda pa se nekoliko oddaljuje tudi po vgrajenih komponentah, ki jih bodo drugi šele dobili. Na krovu je tako prisoten LED žaromet, 41-mm USD sprednja vilica Showa SFF-BP, Showa zadnji amrotizer, dvojna kolutna zavora spredaj in 5-palčni TFT zaslon.

Barvna paleta bo nekoliko drugačna kot pri novem Hornetu 1000 in bo zajemala črno, rdečo in belo barvno grafiko.

Honda CBR600RR

Hondin športnik, ki je zaznamoval svet športnih motociklov se po šestih letih vrača na evropski trg. Še naprej ga bo poganjal štirivaljnik, ki je v primerjavi z dvovaljniki, ki jih vse pogosteje izbira konkurenca s svojimi 89 kW bistveno močnejši. Spremembe na okvirju in vzmetenju bodo seveda zagotavljale še boljše vozne lastnosti, elektronski paket pa vključuje sistem ride'by'wire, 5 voznih programov, Cornering ABS, 9-stopenjski nastavljiv sistem za kontrolo navora ter sistema za preprečevanje dvigovanja sprednjega kolesa pri pospeševanju, ter zadnjega kolesa pri zaviranju.

Za doplačilo bodo na voljo tudi paketi Racing Pack, Comfort Pack in HRC Racing kit.

HONDA NX500

Model, ki mu je bila po desetih letih zaupana pomembna naloga, da še naprej ostane eden izmed najbolj zaželenih in prodajanih crossoverjev v nižjem srednjem razredu se bo po novem imenoval NX500. Naslednik modela CB500X je za 3 kilograme lažji in tehta 196 kilogramov. Dobil je boljše vzmetenje, kakršno je na voljo tudi na modelu CB500 Hornet, nov TFT zaslon in serijsko tudi sistem povezljivosti RoadSync Smartphone ter sistem za nadzor zdrsa in navora. Pomembna novost je tudi dvojna sprednja kolutna zavora.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del