Za pogon skrbi tekočinsko hlajeni dvovaljnik s 120 'konji'.
Ameriški proizvajalec motociklov, ki se hvali s tem, da so najstarejša znamka motociklov na oni strani Atlantika, je včeraj predstavil 'prvi cestni flat track' FTR 1200 in njegovo športnejšo različico FTR 1200 S. Navdih za novo stvaritev so iskali med dirkanjem na 'flat track' dirkališčih, peščenih stezah, podobnim tistim za spidvej. Ta panoga je v ZDA še vedno zelo priljubljena in zato dobro marketinško orodje; nastop v tej kategoriji je napovedal celo avstrijski KTM.
Agregat je 1.203-kubični dvovaljni s približno 90 kilovati največje moči (120 'konjev') in največjim navorom 115 njutonmetrov, okvir je jeklen palični, prav tako zadnje vilice; tisto, kar je videti kot posoda za gorivo, to ni, saj je gorivo našlo mesto pod sedežem, direktno nad agregatom pa je komora zračnega filtra. Nastavljivo vzmetenje in zavore (Brembo) so videti kakovostni, za prenos navora do zadnjega kolesa pa skrbi veriga.
Tudi preostala oprema je časom primerna: luči svetijo z LED-diodami, 4,3-palčni zaslon je občutljiv za dotik, motocikel ponuja tudi USB-priključek za polnjenje mobilnika ali akcijske kamere, tempomat, ABS, nadzor proti zdrsu in tri motorne programe (športni, standardni in dežni).
Cena za evropski trg še ni znana, v ZDA pa naj bi stal 13 tisoč dolarjev. Evropi bosta motocikla na voljo v prvi polovici leta 2019.
Video: Indian FTR 1200
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem