Fino piljenje osnove za zmagovalni dirkalnik za razred Superbike.
Kawasakijeva 'Desetka', že tri leta zmagovalno orodje tovarniške ekipe Kawasaki (Kawasaki Racing Team) na svetovnem prvenstvu Superbike, je bila za prihajajočo sezono deležna nekaterih manjših sprememb, ki se kažejo v karakterju štirivaljnika. Ta bo zaradi sprememb v glavi motorja ponudil več moči in navora, hkrati pa naj bi bila izboljšana krivulja moči. Se vam zdi 203 'konjev', kolikor jih bo zmogla serijska različica, premalo? Pri polnem delovanju sistema Ram-Air pri obeh različicah moč zraste za 10 'konjev' (torej na 213 oz. 214 pri modelu RR), z dirkaškim izpuhom, namenjenim uporabi na dirkališčih, pa ta številka lahko še zraste. Kawasaki obljublja, da nov, za 20 odstotkov lažji sistem krmiljenja ventilov prispeva k manjši obrabi pri obratovanju z najvišjimi vrtljaji.
Quickshifter za vse modele
Poleg tega bodo vse izvedenke opremljene s pripomočkom za hitro prestavljanje (KQS) in enako glavo motorja kot 'dirkaška' različica ZX-10RR z enojnim sedežem in kovanimi platišči Marchesini. To je navzven razvidno po rdečem pokrovu ventilov. ZX-10RR, izdelanih bo le 500 primerkov, pa bo dobila še za skupno 408 gramov lažje ojnice iz titana in s tem dodatnega 'konja' (204 brez delovanja sistema Ram-Air) ter izboljšano vzmetenje.
Za konec pa še to: izvedenka SE z elektronskim vzmetenjem KECS in kovanimi platišči Marchesini (letos spomladi smo jo preizkusili v Španiji) bo na izpostavljenih mestih pobarvana s posebno barvo (tehnologijo imenujejo kar 'Highly Durable Paint'), odporno proti manjšim praskam. Hopla, ob iskanju informacij smo našli zanimivo informacijo, da je model SE (z letnico 2018) trenutno na voljo že za 21.936 namesto 23.485 evrov.
Vse tri izvedenke, ZX-10R, ZX-10RR in ZX-10R SE, bodo na evropskem trgu na voljo v paketu 'Performance' z mnogo tovarniškimi dodatki (kaj točno to obsega, v obvestilu za javnost nismo zasledili).
Video:
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del