Za tiste, ki si želijo imeti še bolj ekstremnega, predvsem pa bolj ekskluzivnega Super Duke-a, je KTM pripravil omejeno serijo motociklov z oznako RR.
Seveda se ob tej napovedi odpira tudi vprašanje, kaj oznaka RR sploh prinaša. Predvsem ekskluzivne dodatke in razmerje med maso in močjo 1:1. Govorimo seveda o 'konjih' in kilogramih. Super Duke bo suh tehtal 180 kilogramov, razmerje pa se bo nekoliko spremenilo, ko ga boste pripravili za vožnjo. Takrat bo tehtal okroglih, a še vedno zelo ugodnih 200 kilogramov.
Tehnične specifikacije samega pogonskega agregata ostajajo enake kot pri modelu R, torej bo 1.301-kubični V2 razvil 180 'konjev'.
Oznaka RR je Super Duke-u torej odnesla 9 kilogramov mase, pri čemer manjši del tega odpade na karbonske dele, za preostanek izgube pa so zaslužna predvsem kolesa, litij-ionska baterija in Akrapovičev izušni sistem iz titana.
Kot smo pri KTM-u vajeni je vzmetenje znamke WP, seveda pa gre pri RR za konfiguracijo najbolj vrhunskih specifikacij. Dodelana je tudi celotna software platforma, ki prinaša dve dodatni mapi in manj restriktivne asistenčne sisteme.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem