Po temeljiti jesenski prenovi 'big body' Vespe GTS, je praktično enak nabor posodobitev doletel tudi model GTV. Tematika - športnost.
Če je bila Vespa GTV s 'faro basso' žarometom doslej ambasador klasike, bo po novem predstavljala predvsem modernost in tudi športnost nove generacije tega legendarnega Vespona*.
(*Vespone - italjiansko ime za Vespe z večjim tipom karoserije.)
Seveda nova Vespa GTV ohranja vse značilnosti, ki so nujno potrebne da se ohrani pridih klasike in neposredno povezavo s samimi začetki znamki, hkrati pa bo 'naložena' tudi z vsemi najsodobnejšimi dodatki, ki jih moderna Vespa ponuja.
Tako bo poleg vseh ostalih tehničnih sprememb o katerih lahko vse izveste na tej povezavi, nova Vespa GTV opremljena s popolnoma digitalizirano instrumentno ploščo, enojnim sedežem, povezljivostnim sistemom MIA, brezstičnim ključem, USB-C vtičnico, sistemom proti zdrsu zadnjega kolesa in seveda tudi z zakonsko obveznim in nepogrešljivim ABS-om.
Nova Vespa GTV je že na voljo pri pooblaščenih prodjalcih.
Preberite še: Triumphov povratek med enovaljnike - Speed 400 in Scrambler 400X
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del