Po tem ko je bil Moto Guzzijev V7 pred dvema letoma deležen prenove, ki mu je prinesla večjo delovno prostornino in boljše zmogljivosti, se ponudba modelov počasi povečuje.
Moto Guzzi V7 je bil namreč sprva na voljo samo v dveh različicah; Stone in Classic, a če se vrnemo še kakšno leto nazaj se bomo spomnili, da je bilo pred prenovo na voljo kar sedem različnih modelov.
Tokratna specialna serija modela V7 temelji na modelu Stone in poudarja tako zlato dobo danes že klasičnih motocikov kot tudi športno preteklost znamke. Moto Guzzi V7 Stone Corsa ima tako lita platišča in prepoznavni sprednji LED žaromet, v sredini katerega se blešči znameniti Guzzijev orel. Nad žarometom je tudi privlačna klasična maskica. Še posebej v oko pa pade kombinacija sive metalik in svetleče rdeče barve. Da je športna podoba smiselno zaključena pa so poskrbeli tudi s srebrnim pokrovom zadnjega sedeža. Kot se za športnost iz konca šestdesetih in začetkov sedemdesetih let spodobi, so vzvratna ogledala pričvrščena na robovih krmila. Poleg vsega naštetega bo imel Stone Corsa tudi posebno ploščico z vgraviranim napisom 'Corsa' na zgornjem trikotniku sprednje vilice, na rezervoarju pa bo v črno obarvan aluminijast pokrov goriva.
Ni kaj, zelo lep klasik.
Prebrerite še: Za koliko kilometrov je še goriva, ko zasveti tista rumena lučka?
BONUS VIDEO: Kateri so najboljši avtomobilski dogodki v Sloveniji in katerim se je potrebno izogniti?
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del