Popolnoma nov in drugačen kot smo pričakovali. Novi BMW R 1300 GS z najmočnejšim serijskim bokserjem.

Dolgo in težko pričakovani GS 1300 je tu. No, ne pri nas, ampak predstavljen svetovni javnosti. Močnejši, lažji, še uporabnejši in izboljšan na vseh področjih. In tudi na pogled precej drugačen kot do sedaj.

Po več kot dvajsetih letih se je s sprednjega dela poslovil znameniti in prepoznavni asimetrični dvojni žaromet, ki je GS-u vsekakor dajal velik del njegove identitete. No, po novem bo GS na svojo prisotnost na cesti in terenu opozarjal z novim LED žarometom in svetlobnim podpisom v obliki črke X, zato se prav nič ne bojimo, da ga na bi bilo moč v trenutku prepoznati.

Sicer pa so spremembe prisotne prav na vsakem delu novega GS-a. Za začetek je Bavarcem uspelo zmanjšati maso motocikla in to v primerjavi z aktualnim modelom za polnih 12 kilogramov. Popolnoma novo je tudi vzmetenje in obešenje koles. No, tukaj se za razliko od zunanje podobe ni zgodila revolucija, je pa novi GS opremljen z novo generacijo EVO Telelever spredaj in EVO Paralever zadaj. Popolnoma nov je tudi okvir, pri katerem je zadnji doslej jekleni cevni element nadomestil lažji aluminijast odlitek.

Za marsikoga, predvsem pa za konkurenco najtežje pričakovana novica se seveda nanaša na agregat. Novi bokserski motor s prostornino 1.300-kubičnih centimetrov bo razvil 147 konjev (106 kW) in 149 Nm navora, kar so doslej daleč najvišje vrednosti serijskih bokserskih motorjev.

Seveda je popolnoma nova tudi elektronika  Next Generation, ki bo omogočala še več nastavitev in možnosti tako za vožnjo po terenu kot tudi na cesti. Še več informacij oziroma vse o novem bavarskem paradnem konju pa boste izvedeli v prihajajoči številki revije Avto Magazin.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del