Nismo ju izdelali zato, da bi bila poceni, pač pa zato, da bi bila najboljša v svojem razredu. Tako nekako so KTM-ovci v svet pospremili svojega aduta iz razreda nakedov.
Čeprav sta KTM Duke 125 in 390 že do sedaj krojila vrh ponudbe v svojem razredu, so v Mattinghofnu zavihali rokave in oba modela, ki sta imela resnici na ljubo na grbi že kar nekaj let, temeljito prenovili. Skorajda popolnoma prenovili.
Seveda je na začetku tu nova podoba, ki jo označujejo nove plastike, nov rezervoar ter seveda popolnoma nove LED luči tako na repu kot na nosu motocikla. Nov je tudi jekleni okvir, katerega konstrukcija je v primerjavi s prejšnjim nekoliko enostavnejša, vendar je zaradi izboljšav v materialu in sami konstrukciji bolj tog. Zadnji del okvirja oziroma nosilec repa novega Duke-a je narejen iz aluminija.
Povsem novo je tudi podvozje. Na zadku je po novem t.i. banana vilica (zaradi rahle ukrivljenosti), ki je podprta z novim WP amortizerjem, ki se je preselil na desni bok motocikla. Spredaj bosta imela oba modela USD vilico iz serije WP Apex, bo pa med njima na področju vzmetenja vseeno nekaj malega razlike pri možnosti nastavljivosti. Pri modelu s 125-kubičnim motorjem bo nastavljiva samo prednapetost zadnje vzmeti, pri 390-ki pa bo vzmetenje tako spredaj kot zadaj v celoti nastavljivo.
Oba sta dobila tudi nova, lažja kolesa, nove zavorne kolute in nove dvobatne zavorne klešče. Medtem ko bodo 125-ice tovarno zapuščale na Vredestein pnevmatikah, bodo 390-ke serijsko obute v Michelinke.
Jasno je, da bo Duke 125 razvijal zakonsko dovoljenih 11 kW (15 konjev), bi pa moral biti vseeno nekoliko bolj živahen, saj so zanj na novo izračunali prestavna razmerja in izboljšali menjalnik. Motor je dobil tudi novo glavo. Enako velja tudi za model 390, pri katerem pa so za 4-milimetre povečali tudi hod bata, zaradi česar je delovna prostornina iz prejšnjih 373 zrasla na 399 kubičnih centimetrov. Tako je novi Duke 390 v primerjavi s predhodnikom pridobil za dodatnega konja moči in se lahko zdaj pohvali z 39 Nm navora in 45 'konji'.
Za oba so pripravili tudi nov TFT zaslon, napredni ABS sistem s funkcijo supermoto, pri modelu 390 pa bo serijsko prisoten tudi sistem proti zdrsu zadnjega kolesa, sistem hitrega štarta in dve mapi delovanja in odzivanja motorja.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem