Po tem, ko je Ducati predstavil modela Panigale V2 in Streetfighter V2 z novim dvovaljnim motorjem, je jasno, na vrsto prišla še Multistrada. Vendar sprememb ni bil deležen samo motor.
Če ste ljubitelj ali poznavalec motociklov znamke Ducati vam modela Multistrada ni potrebno posebej predstavljati. Ta je namreč z nami že dolgo vrsto let, v času od prvega 1.000 kubičnega modela do danes, pa je bil deležen številnih sprememb, modifikacij in tehnološkega napredka.
Zadnja v nizu posodobitev je kot rečeno ujela model Mulitstrada V2, ki ga bo poganjal nov motor z 890-kubičnimi centimetri delovne prostornine. V primerjavi s prejšnjim modelom gre na področju pogonskega agregata za veliko tehnično spremembo, saj ima novi motor variabilno krmiljenje ventilov. Oziroma če povemo tako, kot si ljubitelji Ducatija ne želimo slišati - olajšali so ga za sistem Desmodromic.
Novi motor v modelih Panigale V2 in Streetfighter V2 razvije 120 'konjev' pri 10.750 vrtljajih in 93 Nm navora pri 8.250 vrtljajiih. V primeru Multistrade so te skrajne številke nekoliko nižje, saj motor pri enakem številu vrtljajev razvije 115 'konjev' in 92 Nm navora. Kot pravijo pri Ducatiju, nas ta primanjkljaj ne bi smel skrbeti, saj se skrivnost in značaj tega motorja v primeru Multistrade skrivata v razporeditvi moči in navora. Za slednjega velja, da ga je kar 70-odstotkov ali več na voljo od 3.500 vrtljajev naprej.
Pri Ducatiju pa niso ponosni samo na svoj nov pogonski agregat, pač pa tudi na dejstvo, da je nova Multistrada V2 v primerjavi s predhodnico lažja za kar 18 kilogramov. K tej veliki razliki v masi je precej pripomogel sam pogonski agregat, ki tehta 54,9 kilogramov, pomemben del prihranka pa predstavlja tudi nov okvir motocikla, ki je v sprednjem delu aluminijast, zadek pa predstavlja nanj privijačen cevni nosilni okvir. Masa nove Multistrada tako preden jo napolnite z gorivom (posoda za gorivo sprejme 19 litrov), znaša 199 kilogramov.
Na področju komponent kakšnih velikih presenečenj ni. Sprednja vilica tipa USD prihaja iz Marzocchija, zadnji mono amortizer pa bo še naprej dobavljal Sachs. V primeru različice S bo vzmetenje elektronsko nastaviljivo in polaktivno (Skyhook), bo pa v tem primeru Multistrada za 3 kilograme težja od osnovnega modela.
Vizualne spremembe so opazne predvsem na sprednjem delu, ki sicer ohranja značilen Multistraden smrček, vendar je po novem nekoliko krajši. V oklep so se skrili tudi smerokazi, linija plastike, ki objema rezervoar pa je daljša. Oddaljenost sedeža od tal je enaka kot pri predhodnici in v standardni izvedbi po zaslugi nastavljive višine sedeže meri 830 oziroma 850 milimetrov.
Z novim motorjem prihaja tudi nova elektronika. Ta sicer obsega enake vrste razpoložljivih sistemov, vendar so jasno, prav vsi na novo konfigurirani in izboljšani. Serijsko bo na krovu prisoten Cornering ABS, sistem za nadzor dviga sprednjega kolesa, sistem proti zdrsu in sistem zaviranja z motorjem.
Seveda se vsak od teh sistemov prilagaja izbranemu načinu vožnje (Sport, Touring, Urban, Enduro in Wet), možno pa jih je tudi nastavljati po svojih željah in presoji. V primeru modela S boste dobili tudi sistem ki preprečuje potapljanje sprednjega dela pri močnem zaviranju, ter funkcijo znižanja višine pri ustavljanju.
Za začetek bo lahko Multistrada V2 stala in vozila na aluminijastih kolesih premera spredaj 19 in zadaj 17-palcev, pnevmatike pa bodo imele za ta razred povsem standardne dimenzije, spredaj 120/70 R19 in zadaj 170/60 R17.