BMW M1000 XR je tretji bavarski model z oznako M, hkrati pa je tudi najbolj ekstremen crossover doslej.
Potem, ko je BMW svojo črko M preselil tudi na motocikle se ponudba teh modelov hitro širi. Po superbikeu M1000 RR in slečenem M1000 R, bo z modelnim letom 2024 na voljo tudi crossover M1000 XR.
Prihod modela M1000 XR je sovpadel tudi s predstavitivjo prenovljenega osnovnega modela S1000 XR, ki je dobil nov višji sedež, nove stopalke za noge, izboljšan quickshiter, zmogljivejši akumulator in seveda tudi nekaj stilske osvežitve. Poleg tega je osnovni S1000 XR pridobil tudi dodatnih 5 'konjev' moči in jih ima zdaj 170 (125 kW).
Vseeno pa je prenova modela S1000 XR ob sočasni predstavitvi modela M1000 XR nekoliko v senci. BMW M1000 XR je namreč tako zelo ekstremen, da je vsa pozornost namenena njemu. To je seveda povsem razumljivo, kajti gre za najbolj ekstremen serijski crossover, ki je prebil magično mejo 200 konjev. Z 148 kilovati ozrioma 201 konji pri 12.750 vrtljajih, bo ta crossover prsegel hitrost 275 kilometrov na uro.
V primerjavi s standardnimi S1000 XR ima prestižni M precej drugačen pogonski sklop. Krmiljenje ventilov je variabilno, krajše je končno prestavno razmerje, krajše pa so tudi 4., 5. in 6. prestava. Deklrarinaih 275 kilometrov na uro bo tako ta motocikel dosegel v rekordno kratkem času in ker gre tukaj res za visoke hitrosti na bokih ne manjkajo aerodinamična krilca.
M1000 XR bo pripravljen za vožnjo tehtal 223 kilogramov, kar je z 4 kilograme manj od standardnega S1000 XR. Kdor bo želel, bo lahko doplačal tudi za paket M Competition, ki prinaša karbonska platišča in še nekaj drugih karbonskih dodatkov, s tem pa bo svojega M-a olajšal še za dodatne tri kilograme.
Serijsko bodo vsi M1000 XR opremljeni z elektronsko nastavljivim polaktivnim vzmetenjem, kovanimi aluminijastimi platišči, elektroniko s štirimi voznimi programi ter štirimi nastavitvami delovanja in odzivanja motorja. Serijski bo tudi pametni aktivni žaromet, TFT zaslon, izpušni sistem iz titana, lažji M akumulator, nastavljiv amrotizer krmila, sistem za drsenje zadnjega kolesa pri zaviranju, sistem hitrega štarta, napreden sistem proti zdrsu in cel kup drugih tehničnih poslastic.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del