Le redkdo se še spomni oziroma pozna BMW-jev model R 90 S iz leta 1973. Tisti, ki ga pa vedo, da gre za motocikel, s katerim so Bavarci prebili pomembne mejnike. Idejni naslednik na osnovi modela R12 pa je tu, da po več kot pol stoletja nadaljuje to uspešno zgodbo v serijski različici.
BMW R 90 S je leta 1973 postal prvi serijski BMW-jev motocikel, ki je dosegel več kot 200 kilometrov na uro. Da je šlo takrat za očitno zelo dober športni motocikel pa potrjujejo njegovi uspehi. BMW R 90 S je namreč zmagal na dirkah v Daytoni, na otoku Man ter dobil tudi prvenstvu AMA Superbike.
V čast tej bavarski legendi so pri BMW-ju pripravili idejnega naslednika, ki temelji na modernem klasiku BMW R12. Več kot očitno so oblikovalci skoraj do potankosti sledili duhu originala iz sedemdesetih let in mu poleg številnih detajlov dodali tudi značilno, vendar modernizirano, oranžno-srebrno barvno kombinacijo. Poloklep z okroglim LED žarometom se tako kot nekoč obrača skupaj s krmilom.
Ker gre vendarle za nekoliko bolj eksluziven model je R 12 S že serijsko opremljen s številnimi dodatki, ki jih je sicer pri modelu R12 potrebno doplačati. Med najbolj izstopajočimi pa so gotovo dodatki iz paketa 'Option 719' med katere sodijo kolesa z žičnatimi naperami, v črno obarvana prednja vilica, črno krmilo in pokrov sovoznikovega sedeža oblikovan v slogu originala iz sedemedesetih let.
Če malce pobrskamo po spominu je BMW s predhodnikom modela R 12 S, ki je takrat temeljil na seriji RnineT že obudil svoje nekdanje športne modele, vendar so bili na voljo v drugačnih barvnih niansah. Pogonska tehnika se od takrat sicer ni veliko spremenila, zato lahko zapišemo, da bo novi R 12 S atraktiven, živahen, zabaven, odlično vozen motocikel, ki bi moral zaradi nekoliko višjega krmila nuditi več udobja, kot predhodnik na osnovi RnineT.