Hladen test: Michelin Pilot Road 3

3. 1. 2012
Deli
Hladen test: Michelin Pilot Road 3

Večina motorjev v hladnih zimskih dneh večinoma počiva v garažah, nas pa kakšen suh, pa čeprav hladen dan, hitro spravi na asfalt.

Pogoji za vožnjo so v teh dneh vse prej kot idealni. Pravih nalivov in snežnih metežev sicer ni, so pa ceste vseeno večinoma mokre, verjetno zaradi megle in mraza. Zima pač.

A ker je testna guma že od prve vožnje obetala veliko, nekih pravih skrbi, da ne bi šlo, prazaprav ni. Med oblačenjem v vse termo podloge, podkape, rokavice in ostalo zimsko opremo vem, da bodo cunje zdržale, divjal tako ali tako ne bom.

Vseeno pa po slabih sto kilometrih vožnje mraz pusti sledove, ledeni prsti, smrkelj, pa na kašelj sili. Precej bolje mraz prenese Michelinka. Pozna se, da je temperaturna meja med veliko in malo pozornosti pri vožnji nekje pri 10 stopinjah, a tudi pri dobri ničli tretja generacija Pilot Roada ne razočara.

Oprijem je pri ničli dober, meje sicer nismo iskali, ampak pozimi se z motorjem po cesti voziš počasi, opazuješ pokrajino in si pozoren na pasti, ki so posledica zmrzovanja in posipanja cest.

Sto konjev, kolikor jih zmore litrska CBF-ka, Michelinkam ne dela preglavic, nepredvedinih zdrsavanj ni, predvsem pa se dobro obnese prva guma pri zaviranju na mokrem. Občutek na mokrem je sicer povsem drugačen, predvsem bolj varljiv, kot je naprimer tisti na mokrem poletnem asfaltu. Da odmisliš to blokado je potrebnih petnajst, dvajset kilometrov, potem gre brez težav in sproščeno.

Z nekaj razuma in znanja je Pilot Road 3 več kot dobra izbira za motocikel, tudi če ga uporabljate v hladnem in mokrem. Sam se pozimi na dveh kolesih večinoma vozim s 500 kubičnim skuterjem (poleg avta) in če bi bila pnevmatika Pilot Road 3 dobavljiva v ustrezni dimenziji, bi jo brez pomislekov izbral tudi za skuter.

Kako se Pilot Road 3 obnesejo na močnejšem motorju?  Vam sporočimo.

MaT

 

 

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?