Preizkušamo Alpinestars Durban: Za na stezo in do Cape Towna

26. 8. 2012 | Matevž Hribar
Deli

Več kot leto dni uporabe je mimo: Alpinestarsov komplet smo preizkušali pri temperaturah od –5 pa do +38 °C; na motokros stezi, težkih in potovalnih enduro turah in na luksuznemu potovalniku K 1600 GTL v vroči Južni Ameriki.

Durban Gore-Tex – jakna

Cena: 599,95 EUR


Hvalimo:
prilagodljivost, splošna uporabnost, materiali (robustnost in zračnost), udobje, zračnost (zračniki), velika žepa na hrbtu (v enem je prostor za meh s pijačo, v drugem za prvo pomoč), notranja jakna se lahko nosi ločeno, odstranljiva rokava, videz, veliko žepov, združljivost z Bionic Neck Support, prostor za ščitnik hrbtenice.
Grajamo: ozek ovratnik, če nosite spodaj pulover z visokim ovratnikom, nerodno oblačenje z notranjo podlogo, ozki žepi in slabi ježki za zapenjanje, majhne zadrge, cena.

Arctic Drystar – rokavice

Cena: 79,95 EUR


Hvalimo:
udobje, občutek, oprijem (niso okorne), solidna zaščita členkov, prijetno blago v zapestju.
Grajamo: v dežju se predel v zapestju napije vode, podloga se v prstih nerodno zmečka (težko oblačenje prepotenih rokavic).

Durban Gore-Tex – hlače

Cena: 399,95 EUR


Hvalimo:
naramnice pokrivajo ledveni del, široke hlačnice pridejo čez škorenj, materiali, udobje, močno zapenjanje v pasu, usnje na predelu, ki je v stiku z motociklom.
Grajamo: strgan šiv pod žepom (šiv brezplačno popravili pri prodajalcu), kolenski ščitniki niso vedno na pravem mestu, cena.

Od danes velika sprememba pri iPhonih

Durban Gore-Tex – škornji

Cena: 299,95 EUR


Hvalimo:
 odlično udobje, čvrsto zapenjanje s tremi zaponkami, uporabnost na cesti in tudi težjem terenu.
Grajamo: pri hoji spodnja zaponka rahlo pritiska na nart.

Končna sodba: Pri izdelavi obuval je Alpinestars še vedno pojem, pri drugi opremi pa mu do popolnosti manjka še nekaj izboljšav. Popolne opreme ni – so le bolj ali manj dobri kompromisi. Tale je dober.

V Sloveniji znamko Alpinestars zastopa Motocenter Laba.

Tekst: Matevž Hribar, foto: Aleš Pavletič

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?