V družboslovju velja za tiste, rojene od leta 2000 dalje, skupno poimenovanje generacije s črko Z. Z pa je tudi črka, ki določa popularni Kawasakijev slečeno modelno družino; ta je prvič ugledal luč sveta leta 2004. Govorimo torej o pravi generaciji Z.
Prvi predstavnik družine Z-jev je bil leta 2004 model Z750, ki mu je sledil leta 2005 predstavljeni model Z750S, leta 2011 so Zeleni na trg poslali različico Z750R, dve leti kasneje so se kupci lahko odločili za model Z800e, pred dvema letoma pa Z900, ki ga sedaj zaokrožuje najmlajši član »zejevske« družine z letnico 2020. Da je ta model zelo pomemben v Kawaskijevi širši družini Z-jev (ta se začne s 125-kubičnim modelom in se pne vse do modela H2), dokazujejo njegove prodajne številke. Podatek tako za leto 2018 govori o skoraj 13000 prodanih strojih samo v Evropski uniji. Nič čudnega, saj je eden boljših v svojem razredu, izberejo ga tudi voznice, prav prijeten je tako za tedenske opravke kot tudi daljše izlete med vikendi.
Ostrenje
Novi Z900 je v primerjavi s predhodnikom izrazitejšo ostrejših linij, ob svežem dizajnu in z novim TFT zaslonom z diagonalo 10.9 centimetrov, so sedaj vsa svetila sedaj LED zasnove. Nekoliko ojačan je cevni okvir, obstoječi 948-kubični agregat je čistejši, z možnostjo izbire njegovega delovanja in različnimi možnostmi oprijema pogonskega kolesa. Drugačen je tudi zvok novega izpuha; je globlji. Položaj za krmilom je neprisiljen, če voznik želi ostreje športne vožnje, mu to položaj tudi omogoča. 125 »konjev« je dovoljšnja mera za uživanje, pri tem velja posebno pohvalo nameniti že omenjenemu novemu barvnemu zaslonu, ki je pregleden, rokovanje z njim enostavno, takšna je tudi izbira in sprehod po menijih.
Decembra so ceste v notranjosti katalonske Girone tja proti Pirenejem in meji s Francijo, kljub opoldanskemu soncu, lahko zahrbtno spolzke, pri tem je elektronika oprijema zadnjega kolesa v veliko pomoč. Tudi pri višjih hitrostih ni občutiti udarcev vetra v voznikova prsa. S ceno manj kot 10 tisočakov bo zagotovo načel nove kupce tudi v naših krajih.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?