Lizbona z okolico je bila prizorišče predstavitve nove, šeste generacije priljubljenega Yamahinega športnega maksi skuterja TMAX. V zavitih cestah hribovja v zaledju portugalske prestolnice in po ravninah tamkajšnjih avtocest, smo ga okušali tudi mi.
Ta odslej nastopa v dveh izvedenkah, TMAX z osnovno opremo in Tech MAX z bogatejšo opremo (kot je denimo ogrevanje ročic in sedeža, zadnje nastavljivo vzmetenje, izboljšan tempomat…). S posebno aplikacijo 'My TMAX connect' (na voljo pri modelu Tech MAX), ki si jo prenesete na svoj pametni telefon, lahko spremljate nekatere parametre svoje vožnje ali skuterju sledite na netu, tako kot vse novejše avtomobile pa je zagonu namenjen pametni ključ »Smart Key System«.
Čeprav pri Yamahi pravijo, da je novi TMAX še vedno športno nastrojen, pa je nov dizajn nekoliko manj športno naravnan, v smislu ugajanja ciljni generaciji 35-54 letnikov. Določajo ga tudi novi pokončni smerniki in stilizirana zadnja luč v obliki črke T (MAX). Nov dvovaljni 562-kubični agregat, ki zmore 35 kilovatov (večja prostornina in za kilovat in pol močnejši od prehodnega) je dovolj močan in prožen, ter z dvema opcijama delovanj (Touring in Sport), da je tudi po zahtevnih ovinkastih cestah vožnja prava poezija v gibanju. Brez nadležnih tresljajev in »cukanja«. Agregat vleče zvezno, brez velikih lukenj pri naraščajoči krivulji dodajanja moči, po navedbah tovarne ima tudi manjšo porabo.
Položaj za krmilom je ostal podoben tistemu na peti generaciji TMAX, predstavljeni leta 2017 – na širokem sedežu se za ravnim krmilom in odlični vetrni zaščito sprednjega vetrnega ščita, sedi torej pokončno, roke so na krmilu v relativno sproščenem položaju, zna pa motiti malo prostora za stopala, še posebno če ste lastnik večje številke čevljev. Ampak tisti pospešek pri zeleni luči na semaforju ali na izhodu iz zavoja, veste, tisti pa res dobro dene. Tudi »resnejšim« motoristom.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"