David Stropnik se je po Parizu zapeljal z novincem, naslednikom vozila, ki je pred 13 leti naredilo revolucijo v svetu skuterjev.
Piaggio MP3 je s prihodom na trg pred že 13 leti brez dvoma obrnil svet motociklizma (ali pa vsaj skuterjev) na glavo. Tri kolesa, pri čemer sta dve kolesi na sprednjem delu, sta novost, ki je pred novincem na trgu ni povzel še noben proizvajalec motociklov na svetu. Nekateri se zmrdujejo, drugim je ideja všeč ... a kot kaže, je bilo slednjih dovolj. MP3 se namreč po cestah vozi že 13 let, seveda v različnih generacijah in z modifikacijami, pri čemer so zadnje prišle na trg ravno pred kratkim.
David Stropnik je tako pred kratkim preizkusil najmanjšega v ponudbi s 300-kubičnim agregatom, ki se tako ob svoji motorni prostornini postavlja ob bok maksiskuterjem. A prav relativno majhen agregat in posledično dokaj kompaktne dimenzije so tisto, kar mu daje ob povsem spodobni agilnosti prednost pred večjimi motocikli v vožnji skozi mestna središča. Tam je namreč hiter (največja hitrost znaša 120 kilometrov na uro) in hkrati dovolj agilen, da se brez težav prebija skozi ozke ulice in mimo parkiranih avtomobilov, hkrati pa lahko zapelje celo na avtocesto.
S posodobitvijo je MP3 300 HPE (mimogrede, tako kot predhodnike ga je mogoče peljati z vozniškim izpitom B-kategorije) sicer dobil nove oblikovalske elemente. Novo je tako vetrobransko steklo, nov je zadek motocikla, še nekaj drugih detajlov pa zagotavlja nekoliko bolj dinamičen videz motocikla, o katerem si boste še nekaj več lahko prebrali v prihodnji številki revije Avto magazin.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?